هافبک برزیلی به کیش نمی رود

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس همچنان از تیاگو فراگا بی خبر است و به نظر می رسد این هافبک برزیلی در اردوی کیش هم شرکت نخواهد کرد.

 

هافبک برزیلی پرسپولیس چندی پیش و پس از برگزاری دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز راهی برزیل شد. مرخصی باشگاه برای تیاگو 5 روز در نظر گرفته شده بود اما پس از صحبت های انجام شده، قرار شد تیاگو یک هفته در کشورش بماند.

 

از آنجایی که خیلی از بازیکنان خارجی برای بازگشت به ایران بدقولی کرده و اصولا سر موقع بازنمی گردند، باشگاه پرسپولیس در این خصوص نگران بود. اما با گذشت چند روز مشخص شد نگرانی پرسپولیسی ها در این ارتباط بی جهت نبوده است.

 

زمان بازگشت تیاگو به تهران که از قبل هماهنگ شده بود، جمعه شب بود و طبیعتا او باید دیروز بعد از شرکت در تست آمادگی جسمانی، سرخپوشان را در سفر به کیش همراهی می کرد که این اتفاق رخ نداد.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی در بی خبری کامل از این بازیکن قرار دارند که تیاگو هیچ تماسی در این ارتباط با باشگاه پرسپولیس نگرفته و جالب اینجاست که تماس های باشگاه را هم بی پاسخ می گذارد.

 

باشگاه پرسپولیس از قبل بلیت برگشت تیاگو را تهیه کرده بود و قرار بر این بود تیاگو برای دریافت بلیت به شرکت هواپیمایی ترکیش ایر مراجعه کند که این اتفاق نیز رخ نداد. به نظر می رسد تیاگو فراگا در اردوی کیش نیز حضور نخواهد داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)