مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را به دلیل 2 دقیقه تاخیر در ورود به زمین 900 هزار تومان جریمه کرد.

 

در مسابقه تیم های شهرداری تبریز و پرسپولیس تماشاگران تیم تبریزی به علی كریمی و داور این بازی توهین كردند كه در پی شكایت باشگاه پرسپولیس، كمیته انضباطی باشگاه شهرداری را به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.

 

این كمیته همچنین به این باشگاه تذكر داد كه در صورت ادامه این رویه از سوی هوادارنش تصمیمات شدیدتری در انتظار آنها خواهد بود.

پیش از این باشگاه شهرداری تبریز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه با سایپا یك میلیون تومان جریمه شده بود.

 

باشگاه پرسپولیس هم به دلیل تاخیر سه دقیقه ای در ورود به زمین مسابقه با شهرداری 900 هزار تومان و تاخیر دو دقیقه ای در نیمه دوم بازی با شاهین بوشهر 600 هزار تومان جریمه شد.

 

شاهین بوشهر هم به دلیل سه دقیقه تاخیر در ورود به میدان در بازی با پرسپولیس باید 900 هزار تومان جریمه پرداخت كند.

 

** جریمه صنعت نفت

در مسابقه تیم های صنعت نفت و فجرسپاسی شیراز تماشاگران تیم آبادنی پس از اعلام یك ضربه پنالتی به ضرر تیمشان، اقدام به فحاشی به داور مسابقه كردند. به این دلیل كمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.

 

** احضار عابدینی

در مسابقه تیم های داماش گیلان و استقلال تهران هواداران تیم داماش اقدام به فحاشی به بازیكنان و طرفداران تیم مقابل كردند. كمیته انضباطی ضمن رسیدگی به این اتفاقات و با توجه به تكرار تخلفات تماشاگران این تیم و عدم توجه مسئولان باشگاه داماش به ایجاد امنیت در ورزشگاه و جلوگیری از تخلفات تماشاگران، انجام دیدارهای بدون تماشاگر برای این تیم را در دستور كار قرار داده است.

به این منظور و برای بررسی جامع موضوع لازم است مدیرعامل یا نماینده تام الاختیار باشگاه و سرپرست تیم جهت ادای توضیحات ساعت 15 روز یكشنبه 23 بهمن در محل كمیته انضباطی حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)