سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با طعنه به باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم با همه ستاره‌هایش یک امتیاز گرفته، ما هم یک امتیازی هستیم.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره جذب مهاجم خارجی اظهار کرد: بعد از بازی مقابل پدیده مشهد به این نتیجه رسیدیم که به یک مهاجم تمام‌کننده نیاز داریم. شکست ما مقابل پدیده روی اشتباه‌های‌مان بود، اما نباید فراموش کنیم که چند فرصت گلزنی را هم از دست داده‌ایم بنابراین به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر چند CD از بازیکنان آفریقایی و برزیلی به دستمان رسیده و در چند روز آینده با یکی از آن‌ها قرارداد خواهیم بست. البته نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم پول زیادی برای جذب بازیکن صرف کنیم. سعی می‌کنیم با کمترین هزینه بهترین گزینه را جذب کنیم.

باقری‌نیا ادامه داد: در تاریخ فوتبال اولین بار است که یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند و چهار هفته ابتدایی از بازی‌ها را یا در خانه حریفان بازی می‌کند یا تماشاگرانش نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. در هفته اول مقابل پدیده هم هوادارانمان اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

وی با انتقاد شدید نسبت به کمیته انضباطی، اظهار کرد: کمیته انضباطی 100 مورد محرومیت را 2 ساعته می‌بخشد، اما ما هرچه اصرار کردیم، بخششی در کار نبود. گویا نوبت به ما که رسید قانون، قانون شد. محرومیت ما می‌شد به جریمه نقدی تبدیل شود، اما کمیته انضباطی با این موضوع مخالفت کرد. سال گذشته چندین مورد بود که محرومیت تماشاگران بخشیده می‌شد، اما نمی‌دانم چرا محرومیت هواداران ما را نبخشیدند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اشتباه‌های داوری نیز گفت: همان‌طور که ما مربیان دچار اشتباه می‌شویم، داوران هم اشتباه می‌کنند. اما مشکل اینجاست که در فوتبال ما دیواری کوتاه‌تر از دیوار داوران پیدا نمی‌شود. این هجمه‌هایی که به داوران وارد می‌شود پسندیده نیست. به داوران ارتباطی ندارد که بازیکنان من اشتباه می‌کنند و گل دریافت می‌کنیم.

وی در پایان به بازی تیمش مقابل پیکان اشاره کرد و گفت: معتقدم بازی آسان در لیگ نداریم. تیم پدیده را در نظر بگیرید. مگر چند بازیکن از فصل گذشته در تیم الان آن‌ها حضور دارند؟! درباره تیم پیکان هم باید بگویم، این تیم نسبت به فصل گذشته متحول شده است. پیکان یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالاات بود. با این وجود تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل پیکان ارائه دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نباید فراموش کرد که ما تا به حال نتایج بدی نگرفته‌ایم. پرسپولیس با همه ستاره‌هایش یک امتیاز دارد، ما هم با بازیکنان گمنام، یک امتیاز در لیگ کسب کرده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)