یکشنبه 27 بهمن(23:24)

مرجع خبری پرسپولیس : بازی با کره خسته ام کرد  / باقری: زارع پنالتی زن اول است

کریم باقری، کاپیتان پرسپولیس در دربی اصلا خوب ظاهر نشد و برخلاف ادعایش که می گفت:بازی تیم ملی مرا خسته نمی کند.» بعد از بازی سنگینی که برابر کره داشت دیگر نمی توانست در دربی حتی راه برود

pnnc:  قبل از بازی گفته بودی از بازی با کره خسته نمی شوی و می توانی در دربی آماده باشی.
بازی برابر کره یش از حد سنگین بود. ما در آن بازی مجبور بودیم 90 دقیقه بدویم. حتی حسین کاظمی هم که خیلی از من جوان تر است در دربی خیلی خسته بود و زیاد خوب بازی نکرد.

pnnc:  خیلی ها می گویند وینگادا به اسم و سابقه بازیکنان کاری ندارد. با این شرایط ممکن است نیمکت نشین شوی
من هیچ وقت به خاطر اسمم در زمین نبوده ام و هر وقت هم که بازی کرده ام شایستگی اش را داشته ام. حالا هم با آمدن وینگادا تمریناتم را بیشتر می کنم تا بتوانم جای ثابتی در تیم داشته باشم. مطمئن باشید دوباره می شوم همان بازیکن 90 دقیقه ای.

pnnc:  در مورد دربی صحبت کن.
ما خیلی موقعیت های خوبی داشتیم که نیکبخت آن ها را از دست داد. استقلال هم البته فرصت زیادی داشت اما همه می گفتند پرسپولیس در این بازی می بازد. اما من می گویم شانس ما برای پیروزی خیلی بیشتر بود.

pnnc:  چرا پنالتی را تو نزدی؟
نمی خواهم پنالتی بزنم. خاطره خوبی از پنالتی زنی ندارم. نیکبخت هم بعد از بازی با پیکان دیگر قصد پنالتی زدن ندارم. به همین دلیل با توفق همه قرار شد که مازیار پنالتی ها را بزند که باید بگویم خیلی هم خوب این کار را انجام می دهد. البته وقتی هم که مازیار می خواست پنالتی بزند خیلی می ترسیدم چون طالب لو دروزاه بان پنالتی گیری است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)