چهارشنبه 30 بهمن(21:16) 

مرجع خبری پرسپولیس: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این کمیته نمی تواند امیر قلعه نویی را محروم کند گفت: لب خوانی او از طریق دوربین های تلویزیونی نمی تواند ملاک محرومیتش باشد.
شریفی با بیان اینکه لب خوانی ملاک مستندی برای صدور رای نیست، در خصوص اینکه چرا کمیته انضباطی با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به دلیل به زبان آوردن الفاظی زشت در بازی با پرسپولیس برخورد نکرده است، گفت: اینکه صحبت های قلعه نویی لب خوانی نشود ملاک محرومیت او نیست.

 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به محرومیت دو ساله نیکبخت از همراهی تیم ملی گفت: فردی که تخلف ملی مرتکب شده است باید تنبیهش نیز ملی باشد. اگر ما نیکبخت را از حضور در مسابقات داخلی نیز محروم می کردیم شاید این سئوال برای هواداران پرسپولیس مطرح می شد که چرا بازیکن ما را به دلیل همراهی نکردن تیم ملی گرفتید. به همین خاطر بر اساس آیین نامه حداکثر جریمه را برای این بازیکن در نظر گرفته و ضمن محرومیت از حضور در تیم ملی به مدت دو سال او را 10 میلیون تومان جریمه کردیم.

شریفی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت کمیته انضباطی برای صدور آرای خود از برنامه 90 تاثیر می گیرد، اظهار داشت: از صدا و سیما خواسته ایم تا در تمام شهرستانها دوربین انضباطی را فعال کند تا کمیته انضباطی برای برخورد با متخلفین به صورت مستند عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)