با وجود کسب 2 امتیاز از 4 بازی !!

مرجع خبری پرسپولیس : نتایج تیم های دوم تا چهارم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا آن قدر متوسط بوده است که حتی پرسپولیس پس از کسب دو امتیاز در هفته چهارم شانس صعودش را از دست نداده است.

 

پرسپولیس حتی یک بازی را هم با پیروزی پشت سر نگذاشته است اما به معنی پایان یافتن شانس صعودش نیست. با تساوی شب گذشته الاتحاد و الوحده، پرسپولیس در صورت پشت سر گذاشتن موفق دو بازی آینده، می‌تواند به مرحله بعد برسد.

 

بعد از شکست خانگی مقابل بنیادکار، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الاتحاد است که هیچ چاره‌ای جز پیروزی در آن ندارد. این مسابقه حساس که بعدی سیاسی نیز دارد، حتی از بازی سپاهان – الهلال حساس‌تر و ملتهب‌تر خواهد بود و دایی برای زنده کردن امیدهای صعود فقط باید در آن به پیروزی برسد.

 

بازی بعدی پرسپولیس هم مقابل الوحده امارات است که با وجود بازی‌های‌ خوب، تیم شکست‌ناپذیری به نظر نمی‌رسد.

 

در گروه سوم لیگ قهرمانان، الاتحاد با 10 امتیاز صدرنشین است و بنیادکار (5)، الوحده (3) و پرسپولیس (2) در رده‌های بعدی جدول هستند. اگر پرسپولیس بنیادکار را شکست می‌داد، شانس خیلی خوبی برای صعود پیدا می‌کرد. حتی تساوی در این بازی هم برای پرسپولیس ایده‌آل بود، چون هر سه تیم با 3 امتیاز در رده دوم قرار می‌گرفتند.

 

در حال حاضر بنیادکار با توجه به بازی خانگی مقابل الوحده، شانس بسیار بیشتری برای صعود دارد، اما با توجه به این‌که الوحده هم به صعود امیدوار است و تیمی است که در بازی‌های دفاعی موفق نشان داده، تساوی این دو تیم محتمل است. مسابقه آخر بنیادکار هم مقابل الاتحاد برگزار می‌شود که حریف عربستانی باتوجه به میزبانی به دنبال پیروزی در این بازی خواهد بود.

 

همان‌طور مشخص است پرسپولیس روی کاغذ شانس صعود دارد.با این  وجود به نظر نمی رسد هواداران پرسپولیس چندان به این امر امیدوار باشند. الاتحاد قبلا در بازی مستقیم مقابل پرسپولیس و در سفرهای مختلف به تهران تیم سخت کوشی نشان داد و به هرحال اندک امیدی هست تا دایی زیر این فشار نمایش بهتری نشان بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)