من از کی روش خوشم می آید و تیم ملی کشورم را دوست دارم امیدوارم نتیجه بگیرند و موفق باشند تا بتوانند به جام جهانی بروند

بختیار رحمانی کاپیتان فولاد در انتطار اغاز تمرینات تیمش در فصل جدید است . او که حالا به جمع بازیکنان مطرح کشور پیوسته ، بابت خط خوردنش از تیم ملی احساس خوبی ندارد.

به نظرت فولاد باید بازیکنانش را حفظ کند؟

100درصد اما به نظر من باید چند بازیکن با تجربه هم بگیرند.. اگرچه اهواز هوا خیلی گرم است و بازیکنان بزرگ به اینجا نمی آیند اما در هر صورت ما 2بازیکن با تجربه می خواهیم.البته من که با حسین آقا حرف زدم 2.3 تا گزینه ی خوب دارند که گفتهمی شود دنبال این است که آنها را بخرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.اما قبول کنیم که بازیکنان با تجربه سخت به اهواز می آیند.

از تیم ملی خط خوردی . ناراحتی؟

ناراحت نیستم که با تیم نیستم .از کی روش هم تشکر می کنم.دمش گرم که حداقل من را دعوت کرد و یک اردو با تیم ملی بودم و در یک بازی ملی هم حضور داشتم .من در تمرینات عالی بودم و خیلی هم خوب کار کردم.شما شک نکنید اگر من پرسپولیس بودم فیکس تیم ملی بودم.

واقعا چنین عقیده ای داری؟

در کل اگر نظری روی من بود باید زودتر از اینها به اردو دعوت می شدم … به نظرم می توانسمتم خیلی زودتر به تیم ملی دعوت شوم و در اردو ها باشم.البته  من از کی روش خوشم می آید و تیم ملی کشورم را دوست دارم امیدوارم نتیجه بگیرند و موفق باشند تا بتوانند به جام جهانی بروند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)