پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هر بازیکنی نمی‌تواند به راحتی به ترکیب اصلی این تیم راه یابد.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی خوشحالم از برتری مقابل سپیدرود، آنهم در دیداری که بسیار مهم بود. همیشه شما وقتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید بعد از آن برای اولین بازی در لیگ مشکل دارید، نه تنها در آسیا بلکه در اروپا هم تیم‌های بزرگ این مشکل را دارند.

وی در ادامه افزود: من به شاگردانم افتخار می‌کنم بابت واکنش خوبی که بعد از حذف الدحیل در بازی دیروز از خود نشان دادند. آنها برای شکست سپیدرود تا لحظات پایانی بازی با تمام وجودشان زحمت کشیدند و در آخر هم مزد خود را گرفتند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم دیروز هم از لحاظ بدنی از حریفش برتر بود، یادآور شد: مسئله‌ای که در این بازی خیلی برای من ارزش داشت ریتم ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان بود که نشان‌دهنده اعتماد آنها به خودشان و فعل خواستن بود. به همین خاطر به شاگردانم بار دیگر تبریک می‌گویم.

برانکو در واکنش به انتقادهایی که در چند وقت اخیر از آدام همتی شده بود، تصریح کرد: به عنوان مربی آدام خیلی خوشحالم که دیروز بازی خیلی خوبی را ارائه کرد و جواب محکمی به مخالفانش داد. در واقع انتقاداتی که از او می‌شد را به خودشان برگرداند. باید به این مسئله اشاره کنم که اینجا پرسپولیس است و قهرمان کشور و هر بازیکنی به راحتی نمی‌تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند. بازی کردن در کنار بشار، نوراللهی، عالیشاه، برای آدام همتی با تلاش زیاد به دست آمد و من بار دیگر به خاطر بازی خوب او و گل زیبایش به وی تبریک می‌گویم.

وی در ارتباط با دربی ۸۸ نیز گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و اصلاً شرایط دو تیم در نتیجه تأثیرگذار نیست. پیش از این و زمانی که خودم تازه به پرسپولیس آمده بودم این تیم برای بقا می‌جنگید و استقلال برای قهرمانی، اما ما دربی را با گل علیپور بردیم. برای همین شرایط تیم‌ها اصلاً مهم نیست و همه چیز در زمین مسابقه اتفاق می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس درباره دو بازی پیشِ روی تیمش مقابل استقلال و السد قطر تصریح کرد: ما دو بازی خیلی مهم پیشِ رو داریم. شاید این دو مسابقه مهم‌ترین بازی‌های صدسال اخیر پرسپولیس باشند، اما طبیعی است در حال حاضر اولویت ما دربی است و مهم‌ترین بازی پیشِ روی‌مان نیز همین مسابقه است.

برانکو در واکنش به این موضوع که تیمش با توپ‌های مخصوص لیگ قهرمانان آسیا تمرین می‌کند و آیا سرخپوشان را از الان برای بازی با السد آماده می‌کند، گفت: ما قبل از بازی با الدحیل قطر شروع به تمرین با توپ‌های آسیایی کردیم. این موضوع خیلی ربطی به بازی ندارد، اما طبیعی است که خودمان را برای بازی با السد آماده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا خستگی بازیکنان پرسپولیس باعث می‌شود آنها در دو دیدار پیشِ رو مقابل استقلال و السد سرحال نباشند، گفت: وقتی بحث دربی پیش می‌آید این مسئله منتفی است. الان شما می‌بینید که همه بازیکنان سالم هستند و با انگیزه تمرین می‌کنند. هیچ‌کس گله‌ای ندارد و حتی محسن ربیع‌خواه هم که مصدوم است همراه تیم تمرین می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)