پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید منتظر هواداران این تیم در بازی فردا برابر الهلال عربستان است.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: ما فردا یک واقعه بزرگ ورزشی پیش رو داریم. قبل از هرچیز فرصت را مغتنم می‌شمارم که به بازیکنانم بابت ورود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

وی افزود: بازیکنان با کسب 12 امتیاز موفق به صعود به دور بعد شدند. این یک موفقیت بزرگ شمرده می‌شود. فردا نیز سخت‌ترین حریف را پیش‌رو داریم. علی‌رغم اینکه الهلال عربستان قهرمان عربستان نشده اما یکی از بهترین تیم‌های عربستانی است که در لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل ممکن کیفیت خود را نشان داده است. نیازی نیست درباره کیفیت و سوابق این تیم صحبت کنم چرا که آن‌ها با کسب 50 جام مختلف یکی از بهترین تیم‌های این قاره هستند.

وی افزود: البته الهلال سال قبل هم می‌توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما به خاطر یک معجزه نتوانست قهرمان شود. بازیکنانم به من و تمام هواداران این خوش‌بینی را داده‌اند که با بازی برابر الهلال عربستان بتوانیم به زیباترین وجه ممکن فصل را به پایان برسانیم. انتظار دارم شمار زیادی از هواداران به ورزشگاه بیایند تا اصلی‌ترین کمک را آن‌ها به ما بکنند. کما اینکه در دیدار مقابل النصر عربستان آن‌ها بودند که باعث پیروزی ما شدند.

وی گفت: به سختی در فوتبال می‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. باید در برابر الهلال عربستان بتوانیم یک نتیجه مثبت را به ثمر برسانیم، یعنی به برد برسیم. نیمه دوم این دیدار در ریاض در انتظار ما خواهد بود که باید در آن دیدار هم موفق باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: همان طور که گفتم مهم‌ترین چیز برای ما کسب نتیجه مثبت است. مسابقه‌های پلی‌آف خصوصیاتی دارند که به مراتب مهم‌تر از مسابقه‌های لیگ محسوب می‌شود اما مثل هر تیم دیگری درباره تمام بخش‌های بازی احتیاط خواهیم کرد. یعنی هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع. آنچه بیش از همه می‌تواند باعث روحیه پیروزمندانه شود پیروزی‌های مستمر است. در مسابقه‌های این‌چنینی باید عاقلانه و همین طور صبورانه رفتار کنیم که احساس و عقل تحت کنترل عقل باشد. آن وقت چنین عملی می‌تواند به دنبال خود نتایج مثبتی را رقم بزند.

برانکو اضافه کرد: دو مسابقه بسیار دشوار در پیش‌رو داریم. الهلال تیمی است که بسیار خوب خود را سازماندهی کرده است. طیف گسترده‌ای از بازیکنان باکیفیت چه روی نیمکت و چه در زمین بهره می‌برد. بازیکنانی که حتی ملی‌پوشان عربستان محسوب می‌شوند. آن‌ها مثل ما حساس نیستند که بازیکنی که مصدوم است را به هر نحوی بازی دهند. ما قرار است با تیمی بازی کنیم که در فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بوده است و به مراتب بهتر از تیم استرالیایی بودند که توانست قهرمان آسیا شود. برای همه اوضاع روشن است که کار دشواری پیش‌رو داریم. درست نیست که بخواهم قول بدهم اما این قول را می‌دهم که بازیکنانم هرآنچه در توان دارند ارائه می‌دهند، برای باشگاه و همین طور آرم باشگاه و هواداران کل ایران بازی خواهند کرد. آن زمان خدا هرچه قسمت کند همان خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)