شنبه 26 بهمن(22:29)

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: چون عملکرد زارع و حقیقی مصداق تحریک تماشگران است، برای آنها حكم صادر خواهد شد.

“مجتبی شریفی” درباره اتفاقات به وجود آمده در دربی تهران گفت: امروز با مطالعه گزارش ناظران انضباطی فدراسیون فوتبال كه بازی دیروز را مشاهده كردند و اینکه شخصاً در ورزشگاه حضور داشتم، حكم لازم را درباره اتفاقات بازی دیروز صادر می کنم.

رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مازیار زارع بازیكن با اخلاقی است ولی خارج كردن پیراهن در بازی عادی یك تخلف است ولی در بازی دربی فقط تخلف نیست بلكه تحریك تماشاگران است و چون این كار در شهرآورد بوده است اشد مجازات برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

“مجتبی شریفی” تصریح كرد: برای علیرضا حقیقی و مازیار زارع رای صادر خواهیم كرد ولی درباره آرش برهانی و علیرضا واحدی نیكبخت صحبتی نخواهم كرد.

وی تعیین شدن نتیجه قبل از بازی را به شدت تكذیب و تصریح كرد : حتی در صحبت های قلعه نوعی پس از بازی هم می توان دید كه از نتیجه بازی به شدت ناراضی است .

رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان كرد : قلعه نوعی در مصاحبه ای قبل از بازی اعلام كرده بود امیدوارم نتیجه از قبل تعیین شده نباشد و تعویض خود قلعه نوعی در پایان بازی نتیجه را عوض كرد.

“مجتبی شریفی” درباره هتاكی به برخی از بازیكنان در دربی و احتمال رفتن بازی های استقلال به شهرستان هم تصریح كرد : این مجازات برای وقتی است كه خشونت غالب در ورزشگاه باشد و سبب توقف بازی شود ولی در بازی دیروز همچنین مسئله ای نبود .
وی روش رسیدگی به هتاكی در فوتبال ایران را ضعیف دانست و گفت : تا زمانی كه این روند درست نشود نمی توان به خوبی مقصران را پیدا كرد .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)