نتایج روز اول هفته نهم : طوفان فولاد در اهواز

مرجع خبری پرسپولیس : تيم استقلال با اختلاف یک گل سايپا را شكست داد و در رده سوم جدول ليگ باقي ‌ماند.

دو تیم در حضور حدود 25 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه سه بر دو مقابل حریف خود به برتری دست یافت . این در حالی است که تیم سایپا در نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما گل تساوی تیم استقلال با خطا روی شیخ ویسی دروازه بان حریف باعث بازگشت این تیم به مسابقه شد.

كريم انصاري‌فرد در دقايق 39 و 91 ( از روي نقطه پنالتي) براي سايپا گلزني كرد.

اميرحسين صادقي در دقيقه 60، فرهاد مجيدي در دقيقه 69 و آرش برهاني در دقيقه 74 گل‌هاي استقلال را به ثمر رساندند.

 

 

به اين ترتيب استقلال سه بر دو پيروز شد و با 16 امتياز در همان رده سوم جدول ماندگار شد و سايپا نيز 10 امتيازي باقي‌ماند. محسن قهرماني داور مسابقه به فرزاد آشوبي، ايمان مبعلي و ميلاد ميداودي از استقلال كارت زرد نشان داد.

 

 

جشنواره گل فولاد برابر پیکان

در یکی دیگر از دیدارهای امروز تیم فولاد خوزستان موفق شد برابر تیم پیکان قزوین به برتری 6 بر صفر دست یابد.

تیم فولاد در حالی به این نتیجه دست یافت که نیمه اول بازی دو تیم در ورزشگاه تختی اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید . این شاید آخرین مسابقه تیم پیکان با حضور محمد احمدزاده به عنوان سرمربی در لیگ برتر باشد.

 

توقف خانگي مس برابر تراكتورسازي
تيم فوتبال مس كرمان در خانه مقابل تراكتورسازي تبريز متوقف شد.

مس كرمان در ورزشگاه باهنر كرمان و در حضور بيش از 6 هزار تماشاگر مقابل تراكتورسازي تبريز به ميدان رفت كه اين بازي با تساوي يك بر يك خاتمه يافت. گل‌هاي اين ديدار را مصطفي سيفي در دقيقه 37 براي مس و محمد ابراهيمي در دقيقه 65 براي تراكتورسازي به ثمر رساندند.

 

ملوان با هت‌تريك اولادي شاهين را شكست داد

تيم ملوان انزلي با درخشش مهرداد اولادي شاهين بوشهر را شكست داد.

ديدار تيم‌هاي ملوان انزلي و شاهين بوشهر از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختي انزلي در حضور 10 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتري 3 بر 2 ملوان خاتمه يافت. در حالي كه اين بازي در نيمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پايان رسيد در نيمه دوم تماشاگران بازي هجومي از دو تيم شاهد بودند.

ملوان در دقايق 46، 48 و 67 توسط مهرداد اولادي به گل رسيد كه گل دوم اولادي از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد.
تيم شاهين نيز در دقيقه 61 توسط امجد شكوه مقام به گل رسيد و در ادامه در دقيقه 78 توسط عباس پورخسرواني به گل دوم دست يافت.

 

برتري پاس مقابل صبا در دقيقه 96

تيم پاس همدان در دقايق پاياني با يك گل از سد صباي قم گذشت.

ديدار تيم هاي پاس همدان و صباي قم از ساعت 17:15 در ورزشگاه قدس با حضور 3 هزار هوادار آغاز شد. دو تيم با وجود تلاش نتوانستند تا دقيقه 96 گلي را از خط دروازه ها عبور دهند اما در اين دقيقه با پنالتي به سود تيم پاس اين تيم توسط امير محبي به گل رسيد تا برنده مسابقه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)