پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی شاگردان حسین فرکی را شکست داد.

، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه)، در دیداری دوستانه و در ورزشگاه شهید کاظمی تهران به مصاف تیم پیکان رفت که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون به پایان رسید.

تک گل تیم پرسپولیس در این بازی را شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند تا سرخپوشان، شاگردان حسین فرکی را با شکست بدرقه کنند.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اعضای هیأت مدیره باشگاه پیکان از تماشاگران این بازی بودند.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و محمد امین اسدی.

سرمربی: گابریل کالدرون

مدیر تیم: محسن خلیلی

ترکیب پیکان:

وحید شیخ ویسی، علی حمودی، محمد ستاری، حجت حق‌وردی، میلاد شیخی سلیمانی، ابراهیم صالحی، جلال علی محمدی، سعید واسعی، فراز امامعلی، امیر حسین کریمی و شهریار مقانلو.

سرمربی: حسین فرکی

مدیر تیم: محمدرضا طهماسبی

یاسر همرنگ (داور وسط)، محمد عطایی (کمک داور اول) و جواد مداح (کمک‌ داور دوم)

پیکان آغازگر نیمه اول بازی بود.

​در دقیقه ۵ مهدی ترابی با شوتی از راه دور به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که شیخ ویسی توپ را به کرنر فرستاد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت، بازی را به جریان انداخت.

پرسپولیس در این دقایق،بسیار شاداب و هجومی ظاهر شد.

​در دقیقه ۱۳ شوت بازیکن پیکان،به کرنر از سمت راست تبدیل شد. سانتر توپ با دست رادو دفع و در ادامه ضربه دروازه اعلام شد.

در دقیقه ۱۵ پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال ترابی، دروازه پیکان را به شدت تهدید کرد و در ادامه، کرنر از جناح دیگر برای سرخپوشان به دست آمد. ارسال توپ با سوت داور، بازی را متوقف و خطا به سود میهمان اعلام گردید.

در دقیقه ۱۸ در پی برخورد نورالهی با بازیکن پیکان، داور اعلام ضربه کاشته برای تیم میهمان کرد. شوت بازیکن پیکان در دست رادو جای گرفت.

​در دقیقه ۲۳ تیم پیکان دست به حمله زد و تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیشروی نمود که در ادامه، ضربه کرنر از سمت راست برای پیکان بدست آمد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به تکرار کرنر از جناح دیگر مبدل شد. سانتر توپ در ادامه، با شوت بازیکن پیکان همراه شد که رادو توپ را به کرنر فرستاد. ارسال کرنر از سمت چپ توسط مدافعان سرخپوش مهار شد.

​در دقیقه ۲۹ داور به اشتباه، یک ضربه کاشته برای تیم میهمان اعلام کرد و به احمد نورالهی کارت زرد نشان داد. شوت بازیکن پیکان هم با اختلاف از روی دروازه رادو به بیرون رفت.

​در دقیقه ۳۰ اسدی در تله آفساید پیکانی ها قرار گرفت.

​داور به جهت گرمای هوا، یک دقیقه زمان استراحت اعلام کرد.

در دقیقه ۳۸ شوت از راه دور بازیکن پیکان از روی دروازه رادو گذشت.

​در دقیقه ۳۹ ارسال خوب شجاع خلیل زاده از روی سر اسدی عبور کرد.

​در دقیقه ۴۰ در پی برخورد دو بازیکن میهمان با کنعانی زادگان، بازی متوقف و پزشک پیکان وارد زمین شد و پس از مداوای بازیکن میهمان، بازی به جریان افتاد.

در دقیقه ۴۵ حرکت بازیکن پیکان آفساید اعلام شد.

​سعید واسعی بازیکن پیکان در پی اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد.

نیمه اول دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

​پرسپولیس آغازگر نیمه دوم بازی بود و امید عالیشاه به جای امین اسدی به زمین آمد.

در دقیقه ۴۶ علیپور با گلر پیکان تک به تک شد و ضربه او در برگشت توسط چند سرخپوشان به سمت دروازه شلیک شد اما نتیجه ای در بر نداشت.

در دقیقه ۴۷ پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال توپ با ضربه سر مدافع سبزپوشان بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه ۵۱ در پی برخورد امید عالیشاه با بازیکن پیکان، بازی متوقف شد و پس از لحظاتی ادامه یافت.

​در دقیقه ۵۴ علی علیور در جناح راست متوقف شد و یک ضربه کاشته برای میزبان بدست آمد. ارسال عالیشاه با ضربه سر مدافع پیکان، توپ را در اختیار گلر میهمان قرار داد.

در دقیقه ۵۷ فرشاد احمدزاده در میانه زمین متوقف شد و داور به بازیکن پیکان کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۶۰ کرنر سرخپوشان راهی به جایی نبرد. در دقیقه ۶۱ شوت خوب عالیشاه با اختلاف اندک از کنار دروازه پیکان گذشت. حملات پی در پی قرمزپوشان، تیم پیکان را در زمین خودش متوقف کرده است. مصدومیت جزیی علیپور بازی را برای لحظاتی متوقف و او پس از مداوا به بازی ادامه داد. بازی فیزیکی دو تیم، زمان های زیادی از این مسابقه را گرفت.

در دقیقه ۶۶ سبزپوشان از جناح راست به کرنر رسیدند. ارسال توپ، به ضد حمله برای میزبان تبدیل شد و در ادامه، شوت احمدزاده از روی دروازه پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۹ تیم پیکان آهنگ دروازه میزبان کرد و در آخرین لحظه، ارسال زمینی سبزپوشان به کرنر رفت. سانتر توپ هم با شوت بازیکن پیکان و با اختلاف از بالای دروازه رادو گذشت.

در دقیقه ۷۴ علیپور یک ضربه کاشته گرفت. شوت علیپور به دیوار دفاعی برخورد کرد و پس از آن، پرسپولیس در چند حمله متوالی از چپ و راست، دروازه پیکان را تهدید کرد و در نهایت شوت ترابی در دستان گلر پیکان جای گرفت.

در دقیقه ۷۵ در داخل هجده قدم میهمان، توپ به دست بازیکن سبزپوش برخورد کرد و داور ادامه بازی را اعلام نمود. داور به جهت گرمای هوا، به بازیکنان دو تیم، یک دقیقه استراحت داد.

در دقیقه ۸۰ ارسال خوب نادری از سمت چپ، با اختلاف اندک از روی سر احمدزاده که برای گلزنی آمده بود، گذشت. کرنرهای متوالی سرخپوشان در نهایت جواب داد و ارسال خوب عالیشاه با ضربه سر دیدنی شجاع خلیل زاده به گل اول این دیدار تبدیل شد.

در دقیقه ۸۵ دو تیم دروازه های یکدیگر را تهدید کردند و در نهایت کرنر از سمت راست برای میهمان اعلام شد. ارسال توپ، دفع و بار دیگر سرخپوشان راهی زمین میهمان شدند.

این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)