مرجع خبری پرسپولیس : به راستي در تيم پرسپوليس براساس چه فاكتور هائي بازيكن گرفته مي شود؟ پرسپوليس پژمان نوري و مازيار زارع را از دست مي دهد تا براي ماماني فرصتي براي دادن تست دهد ؟
 
به راستي ماماني در بهترين شرايط هم مي تواند اندكي از قابليتهاي بازيكناني چون اين دوهافبك شمالي فصل گذشته پرسپوليس و يا مردي چون پتروويچ را داشته باشد ؟
پرسپوليس با مهدي شيري قرارداد امضا کرده است اما تا به امروز با علي كريمي مذاکره ای جدی نداشته است براستي قياس مهدي شيري با علي كريمي همان حديث مرغ همسايه غاز است را در ذهن متبلور نمي سازد؟
محمد محمدي دروازه باني آزاد بود اما با اين كه سابقه حضور در تيم پرسپوليس را داشت به تيم استقلال رفت مي پرسيم پرسپوليس در حالي كه واعظي را از دست داده و شايعه قهر معمار زاده هم به گوش مي رسد نبايد به دنبال محمدي مي رفت ؟ و اين در حالي است كه تنها دروازه بانهاي ليست پرسپوليس الياسي و حقيقي هستند.
فرانك ْآتسو يكي از بهترين مدافعين ابومسلم در ليگ ماقبل آخر بود اما در پرسپوليس هيچگاه از او استفاده بهينه نشد و اكنون نيز او را در ليست فروش گذاشته اند مي پرسيم چرا بايد آتسو را از دست دهيم و بازيكن جنجالي و اهل حاشيه اي چون شيث را دو باره به پرسپوليس بر گردانند ؟پرسپوليس در خط حمله نيكبخت و توره را از دست داد و حالا حقي و آرفي را گرفته است اما همه مي دانيم كه پرسپوليس با دو فوروارد نمي تواند تمامي فصل را ادامه دهد آن هم دو فورواردي كه هفته ها طول مي كشد تا به هماهنگي با تيمي رسند كه هم دوران بدن سازي و هم هماهنگي را خيلي دير انجام مي دهد حال مي پرسيم در اين شرايط چرا بايد پرسپوليس اين گونه با خليلي بازي كند و او را چون كريمي در آستانه از دست دادن ببيند ؟

براستي در تيم پرسپوليس تا به كي بايد اين گونه بي توجهي به نيروهاي آماده خدمت شده و در پي اهدافي نامشخص زمان به هدر رود ؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)