در بازی پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس نیوز، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر ساعت 18 فردا بین پرسپولیس و راه آهن برگزار می شود. اگر پیش از فصل از آنهایی که فوتبال را تخصصی تر دنبال می کنند پرسیده می شد شرایط پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ آرمانی تر است یا راه آهن بی تردید اکثریت قریب به اتفاق اهالی فوتبال از وضعیت خوب پرسپولیس می گفتند.

خرید مهره های اسمی و مطرح شدن نام های بزرگ برای سرمربیگری پرسپولیس در کنار بلاتکلیفی راه آهن و نامشخص بودن حضور دایی در این تیم نشان می داد وضعیت سرخپوشان بهتر است اما اکنون اگر نگاهی به جدول بیندازید متوجه می شوید برخلاف همه آن سر و صداها و با وجودی که راه آهن در فرصت کمتر از 20 روز خود را برای لیگ برتر آماده کرد این شاگردان دایی هستند که با 18 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند و پرسپولیس با 11 امتیاز و انبوهی از حاشیه های ریز و درشت در رده چهاردهم ایستاده است.

این روزها تمرکز پرسپولیس دیگر روی قهرمانی نیست و در این باشگاه هم و غم بر این است که با علی کریمی چه کنند اما در آن سوی میدان علی دایی به پیشتازی بیشتر می اندیشد و اینکه چطور می تواند بر پرسپولیس غلبه کند و این تیم را ببرد تا جایگاه تیم خود را بالا ببرد.

هواداران پرسپولیس امیدوارند فردا روزی باشد که دیگر روی سکوها نام مربی دیگری فریاد زده نشود و ژوزه تحولی در تیم ایجاد کرده باشد. غیبت کریمی البته می تواند بار دیگر سکوها را ملتهب کند و شاید اگر پرسپولیس نتیجه بگیرد از شدت این التهاب کاسته شود.

برنامه بازی های هفته دوازدهم به شرح زیر است:

شنبه 29 مهر

تراکتورسازی – استقلال ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان – سایپا ساعت 15:45 ورزشگاه تختی انزلی

پیکان – مس کرمان ساعت 15:45 ورزشگاه تختی تهران

ذوب آهن – آلومینیوم هرمزگان ساعت 15:30 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

یکشنبه 30 مهر

پرسپولیس – راه آهن ساعت 18 ورزشگاه آزادی

نتایج دیدارهای روز گذشته به شرح زیر است:

فجرسپاسی 0 –  0 نفت تهران

صبای قم  1 –  1 سپاهان

گهر  1  – 1  فولاد خوزستان

نفت آبادان  0 –  0 داماش گیلان

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)