سه شنبه 15 اردیبهشت (10:53)

مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس با کناره گیری تیم فوتبال الشارجه ، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب یک تساوی در مسابقه با الشباب عربستان صعود خود را به مرحله حذفی رقابت ها قطعی خواهد کرد .

هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز در حالی آغاز می شود که با کناره گیری تیم الشارجه امارات ، وضعیت گروه دوم این رقابت ها تا حدودی پیچیده شده است . تیم الشارجه که طی چهار مسابقه قبلی خود در این رقابت ها نتوانسته بود حتی یک امتیاز به حساب خود واریز کند سرانجام به بهانه خستگی و شرایط حساس در لیگ باشگاه های امارات از این رقابت ها اعلام کناره گیری . هر چند حضور این تیم در رتبه دهم لیگ باشگاه های امارات شرایط سختی را برای این تیم به وجود آورده اما نمی توان مدعی شد با کناره گیری از رقابت های آسیایی هم تصمینی برای ادامه حضور این تیم در لیگ دسته اول باشگاه های امارات وجود داشته باشد . این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم جرایمی سخت و سنگینی برای این تیم در نظر خواهد گرفت .
با اعلام کناره گیری تیم فوتبال الشارجه از این رقابت ها ، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت امتیازات مسابقات رو در رو با این تیم را از جمع امتیازات گروه دوم این رقابت ها حذف کند که به این ترتیب بیش از دو تیم دیگر حاضر در این گروه ، تیم فوتبال پرسپولیس ایران از این تصمیم سود خواهد برد . هم اکنون و با تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های الشباب عربستان و پرسپولیس ایران با 7 امتیاز صدرنشینان گروه دوم این رقابت ها هستند . این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کسب تساوی بدون گل مقابل الشباب در کشور عربستان بر صدر جدول رده بندی گروه تکیه زده ( کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج مسابقات رو در رو را ملاک رده بندی تیم های هم امتیاز قرار می دهد ) .

 به این ترتیب فارق از هر نتیجه ای که در دیدار نمایندگان عربستان و قطر در هفته پنجم این رقابت ها رقم خواهد خورد ، پرسپولیس حتی با کسب یک تساوی در دیدار خانگی مقابل الشباب صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت ها قطعی خواهد کرد .

این در حالی است که فارق از نتیجه دیدار دو تیم الشباب عربستان و الغرافه قطر ، تیم فوتبال پرسپولیس در صورت برتری مقابل نماینده عربستان در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم اول جواز صعود به مرحله حذفی این رقابت ها را کسب خواهد کرد و در تک دیدار مرحله اول دور حذفی این رقابت ها میزبان خواهد بود . به این ترتیب با کناره گیری تیم فوتبال الشارجه از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیش از سایر تیم های گروه دوم این مسابقات ، هواداران ارتش سرخ پایتخت باید از این اتفاق خوشحال و خرسند باشند .

اختصاصی // پویا نوایی – امانت دار باشید – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)