پرسپولیس نیوز: شنیده می‌شود برنامه جدید و جالب برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان تعیین شده است.

در شرایطی که به خاطر شیوع بیماری کرونا تمام مسابقات ورزشی کشور تعطیل است، اما هر روز در خصوص سرنوشت لیگ برتر فوتبال نوزدهم صحبت‌های جدیدی مطرح می‌شود. برخی اعتقاد دارند که لیگ در همین شرایط باید تعطیل شود و طبق جدول رده‌بندی از قهرمان تا تیم آخر جدول مشخص شود.

خیلی‌ها معتقد هستند که لیگ بدون معرفی قهرمان و تیم‌های سقوط کننده تمام شود و عده‌ای هم گفته‌اند باید مسابقات از سر گرفته شود. در همین خصوص فیفا هم در نامه‌ای به فدراسیون‌های مختلف تاکید کرده که لیگ‌های نیمه تمام، تمام شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

حالا شنیده می‌شود که ساز و کار جدیدی برای ادامه لیگ در نظر گرفته شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که قرار است از اول اردیبهشت تیم‌ها در شرایطی خاص تمرینات‌شان را آغاز کنند و مسابقات هم بدون تماشاگر از خرداد از سر گرفته شود.

قرار بر این شده که هر تیمی فقط یک ورزشگاه را برای تمرین معرفی کند و ورزشگاه مذکور هم باید استریل شود. یعنی برای مثال اگر تیم پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را برای تمرین خود معرفی می‌کند دیگر حق ندارد که ورزشگاه محل تمرین خود را تغییر بدهد.

به نظر می‌رسد عزم مدیران فدراسیون فوتبال برای برگزاری ادامه لیگ و اتمام فصل نوزدهم لیگ برتر جزم کرده‌اند تا این فصل را تمام کنند و دیگر برای سال‌های آتی حرف و حدیثی وجود نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)