پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان سابق استقلال گفت: شرایط روحی پرسپولیس در این دربی بهتر از استقلال است اما دست سرمربی تیم استقلال هم بازتر است.

پرویز برومند در خصوص دیدار استقلال مقابل پرسپولیس و ارزیابی‌اش از این مسابقه گفت: برد و یا باخت تیم‌ها را در  این بازی نمی‌توان تشخیص داد استقلال از نظر نفرات شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و دست سرمربی تیم باز است ولی مشکل این تیم تمام کننده است که از وجود آن نمی‌تواند بهره ببرد. در بازی با نساجی هم این مشکل کاملا مشهود بود.

وی افزود: پرسپولیس تمام کننده دارد و شرایطش نسبت به استقلال در خط حمله بهتر است ولی آنها در خط دفاع و هافبک از استقلال شرایط بهتری ندارند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال تاکید کرد: دربی هیچ ربطی به جدول ندارد و حتی اگر استقلال یا پرسپولیس در یک لیگ پایین‌تر هم بازی کنند باز هم این مسابقه حساس است و شرایط متفاوتی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان می‌توانند بازی را برای تیم‌هایشان در بیاورند گفت: به نظر من پرسپولیس از استقلال نفرات بیشتری در این زمینه دارد البته این را هم بگویم استقلال بازیکنان خوبی دارد ولی آنها جوان هستند اما پرسپولیس نفراتش از نظر انگیزه و تجربه بهتر هستند. این را هم در نظر بگیرید که شرایط روحی و روانی پرسپولیس بهتر است و این موضوع  در این مسابقه به نفع آنها خواهد بود. استقلال هم رفته رفته تیمی می‌شود که در نیم فصل دوم هیچ حریفی نمی‌تواند شکستش دهد. این را مطمئن باشید چون شرایط این تیم خیلی بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)