مرجع خبری پرسپولیس : با حضور اعضای کارگروه آسیایی، آخرین جلسه هماهنگی برای سفر تدارکاتی پرسپولیس به قطر و همچنین اولین بازی جام قهرمانان آسیا، امروز به ریاست قائم مقام باشگاه پرسپولیس تشکیل شد.

 

جمشید زارع قائم مقام باشگاه درباره تشکیل این کارگروه و اقدامات صورت گرفته گفت:

 

از دو ماه قبل به دستور سردار رویانیان کار گروه آسیایی باشگاه پرسپولیس با تعیین اعضاء، کار خود را در باشگاه با تشکیل جلسات به منظور تقسیم کار و تعیین شرح وظایف اعضاء آغاز کرد.

 

در این جلسات موضوعات مربوط به ارسال لیست بازیکنان، کادر فنی و همراهان به AFC، اخذ ویزا از کشورهای عربستان، قطر و امارات، رفع مشکلات خروج از کشور بازیکنان دانشجو و مشمول، رفع مشکلات گذرنامه ای تعدادی از نفرات اعزامی، رزرو بلیط هواپیما از بین بهترین مسیرهای پرواز، رزرو هتل، زمین تمرینی، تامین البسه و تجهیزات مورد نیاز و سایر مسائل مربوط، مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

 

وی در ادامه گفت: در خصوص میزبانی از سه تیم عربی گروه D یعنی الهلال عربسان، الشباب امارات و الغرافه قطر، جلساتی با مسئولین فدراسیون، مسئولین سازمان لیگ، مسئولین مجموعه ورزشی آزادی، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین امنیتی استادیوم آزادی در خصوص تعیین هتل های محل اسکان تیم ها، ناظرین AFC و تیم داوری، تعیین زمین تمرین تیم های میهمان، بلیط فروشی، اقدامات فرهنگی، برنامه ریزی برای حضور پر شور هواداران در استادیوم آزادی و همچنین پیش بینی دو بازی تدارکاتی در مجموعه ورزشی درفشی فر تهران تصمیم های لازم گرفته شد.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس نظر آقای دنیزلی کاروان پرسپولیس مرکب از بازیکنان، کادر فنی و همراهان روز پنجشنبه 11/12/1390 ساعت 11 صبح برای برپایی اردوی چهار روزه عازم کشور قطر خواهد شد و ضمن انجام یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم های مطرح قطری تمرینات آماده سازی خود را برای رویایی با الهلال عربستان ادامه خواهد داد. ضمن اینکه تیم پرسپولیس 15 اسفند با اضافه شدن تعداد دیگری از مدیران به آن از دوحه مستقیما عازم ریاض خواهد شد.

 

لازم به ذکر است؛ پرسپولیس اولین بازی خود در چارچوب دور جدید رقابت های جام قهرمانان آسیا را ساعت 21 روز هفدهم اسفند ماه در شهر ریاض برابر الهلال برگزار خواهد کرد.

 

 

چهارشنبه ساعت 11؛ پرسپولیس – شهرداری تبریز

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی درفشی فر از ساعت 11 صبح در یک دیدار تدارکاتی میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. این بازی که از ساعت 11 آغاز خواهد شد، با نظر مصطفی دنیزلی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ با توجه به عدم حضور ملی پوشان، این بازی فرصت خوبی برای بازیکنانی خواهد بود که کمتر فرصت بازی پیدا می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)