پرسپولیس نیوز : مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه مردم ایران، ورزشکاران و پیشکسوتان دوست دارند ایران قهرمان شود ولی به نظرم این کمترین چیز است.

ادموند بزیک، در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد جام ملت‌ها گفت:در ابتدا تبریک می‌گویم به تیم ملی که به مرحله بعد صعود کرد،‌ اتفاق خوب و خوشایندی بود امیدوارم که تا فینال پیش برود و قهرمان شود.همه مردم ایران، ورزشکاران و پیشکسوتان دوست دارند ایران قهرمان شود ولی به نظرم این کمترین چیز است.تیم ملی ۸ سال دست کی‌روش بوده و کمترین چیزی که مردم توقع دارند قهرمانی تیم ملی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص اظهارات روز گذشته کی‌روش گفت: به نظر من کم کم کی‌روش کاری می‌کند که تفرقه بین مردم و تیم ملی زیاد شود و این اتفاق خوبی نیست. فکر می‌کنم کی‌روش می‌داند آخر کارش است و اگر اینجا نتیجه نگیرد، ممکن است با استقبال بدی روبه‌رو شود و فرار رو به جلو می‌کند و حرف‌های بی‌معنی می‌زند که اصلاً ربطی به بازی‌ها ندارد.او یک روز در مورد برانکو، یک روز در مورد پرسپولیس و یک روز در مورد وزیر ورزش صحبت می کند. من فکر می‌کنم آقای کی‌روش اگر می‌داند اینجا جای خوبی نیست قرار نبوده بماند،‌اگر می‌دانسته ایران امکانات ندارد ۸ سال است اینجا است و باید سال اول می‌رفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)