ترافیک سه شنبه پایان سال کنفرانس پرسپولیس را کنسل کرد

مرجع خبری پرسپولیس : به دلیل گرفتار شدن دایی در ترافیک سه شنبه پایان سال و تاخير سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبري، اين كنفرانس توسط ناظر بازي لغو شد.

 

در حالی که قرار بود کنفرانس پیش از بازی تیم های پرسپولیس و الوحده از ساعت 15 در هتل اسپیناس برگزار شود، به دلیل تاخیر علی دایی و گرفتار شدن وی در ترافیک شهر تهران کنسل شد. سلمان محمد نمشان ناظر عربستاني ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران و الوحده امارات در ليگ قهرمانان آسيا به دليل تاخير ورود علي دايي به كنفرانس مطبوعاتي، اين كنفرانس را لغو كرد.

 

وي دليل اين كار را احترام به خبرنگاراني عنوان كرد كه براي پوشش نشست خبري به محل كنفرانس آمده بودند.

 

 

ابتدا در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد این نشست قرار بوده ساعت 15:30 دقیقه برگزار شود که به همین دلیل آنها دیرتر به محل نشست خواهند رسید اما تا ساعت 16:45 دقیقه علی دایی به همراه نماینده بازیکنان در هتل حاضر نشد تا “سلمان” نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به نشانه اعتراض محل نشست را ترک کند.


نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از آنجایی که باید در نشست هماهنگی این دیدار شرکت کند بیشتر ا این نمی تواند منتظر علی دایی بماند و به همین خاطر محل نشست خبری را در شرایطی ترک کرد که خبرنگاران داخلی و خارجی منتظر حضور سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بودند.

 

 

كاروان الوحده ساعت 13 امروز (سه شنبه) وارد تهران شده بود و “هلسبرگر” سرمربي اين تيم  در نشست خبري حاضر و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)