مرجع خبری پرسپولیس(20:21) /چهارشنبه 11 دی 

ابراهیمی: مجبورم کنند از پرسپولیس به فیفا شکایت می کنم!

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 4 سال است که دنبال طلبم از پرسپولیس هستم و اگر مجبورم کنند از این باشگاه به فیفا شکایت می کنم

ناصر ابراهیمی در خصوص طلب 24 میلیونی خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: 4 سال است که دارم به دنبال دریافت طلبم از باشگاه پرسپولیس می دوم و حالا هم به خواست شریفی یک هفته دیگر صبر می کنم اما اگر مجبور شدم و به فیفا شکایت کردم آن وقت پرسپولیسی ها از دستم دلخور نشوند.
وی با اشاره با بازی این تیم مقابل ملوان گفت: در شرایطی که همه آماده دیدن پیروزی پرسپولیس برابر ملوان بودند نمی دانم چرا بازیکنان انگیزه تاکتیکی و رمق دویدن نداشتند.

وی ادامه داد..

اصلی که یک تیم برای پیروزی باید داشته باشد آرامش روحی و روانی است که بازیکنان پرسپولیس از آن به دور بودند و البته تعطیلی لیگ هم مزید بر علت تحمیل این شکست شده بود.
وی با اشاره به ساختار دفاعی پرسپولیس گفت: تعجب می کنم با وجودی که خود افشین سالها در خط دفاعی پرسپولیس بازی کرده چرا اینقدر ساختار دفاعی باز است.
ابراهیمی عنوان کرد: البته هر مربی برای خود افکار خاصی دارد ولی چند بازیکن جوان در پرسپولیس هستند که خیلی زود به این تیم رسیده اند و میداندادن به انها خیلی زود است.
وی در خصوص عملکرد حقیقی گفت: وی گلر جوان و آینده داری است که عابدزاده باید هر چه سریعتر مشکلات واکنش هایش را رفع کند چرا که اصلی ترین مشکل حقیقی مهار توپ های روی زمین است.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تماشاگران باید صبور باشند، افزود: برد و باخت برای هر تیمی هست ولی از آنجایی که پیروانی در بازیهای قبلی خود کار کرده تماشاگران باید صبور باشند و علیه وی شعر ندهند.
ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که برخی ها مصطفوی را عامل ناکامی های پرسپولیس می دانند، یاد آور شد: مدیریت باشگاه به 5 اصل مالی ، مدیریت،چارتهای سازمانی ، سرپرست و کادرفنی تفکیک می شود که مطمئنا اگر یکی از انها دچار لغزش باشد تیم نتیجه نمی گیرد.
وی ادامه داد: به اعتقاد من اگر چه همه مصطفوی را استقلالی می دانند ولیکن مهم این است که حالا می خواهد در پرسپولیس موفق باشد و نباید وی را مقصر شکست پرسپولیس دانست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)