شنبه 28 دی (11:22) 

مرجع خبری پرسپولیس: بيكارى قطبى ۲ ماهه شد

افشين قطبى طى روزهايى كه در تهران بود طورى حرف مى زد كه گويى از تمام دنيا پيشنهاد دارد و مرتب با مربيان بزرگ در ارتباط است. يك زمان صحبت از حضور او در آمريكا بود، زمانى بحث كار وى در هلند جدى مى شد و اين اواخر هم كه بهانه گيرى هايش به اوج رسيده بود صحبت از پيشنهادات جذاب اماراتى ها به وى بود به همين خاطر برخى از هواداران پرسپوليس گمان مى كردند قطبى بلافاصله پس از جدايى صاحب تيم مى شود اما امروز دقيقاً ۲ ماه است كه قطبى از ايران رفته و ديگر سرمربى پرسپوليس نيست اما هنوز هيچ تيمى براى جذب وى چراغ سبز نشان نداده و حتى النصر امارات هم بعد از اخراج لوكا بوناچيچ حاضر به مذاكره با قطبى نشد . اين در حاليست كه افشين با طرح پياپى روابط خود با خارجى ها جوى را درست كرده بود كه گويى همه براى جذب وى صف كشيده بودند.

pnnc: انصارى فرد به دوست خود گفت مذاكره با لوكا امروز در تهران

ديروز در جريان بازى و در جايگاه VIP عباس انصارى فرد به يكى از خبرنگاران گفت لوكا زيادى شلوغ كرده و ديگر در بين گزينه هاى ما نيست اما گفته مى شد او در صحبتى خصوصى با يكى از دوستانش اعلام كرده لوكا پس از ورود به تهران كه احتمالا ديشب به وقوع پيوسته امروز يا فردا با مسوولان باشگاه پرسپوليس پاى ميز مذاكره مى نشيند

با وجود اينكه ديروز عباس انصارى فرد اعلام كرد لوكا بوناچيچ از گزينه هاى سرمربيگرى پرسپوليس خارج شده اما روز گذشته مديرعامل باشگاه سرخ پوش پايتخت به يكى از دوستانش اعلام كرد بوناچيچ شب گذشته به تهران آمده و طى امروز يا فردا مذاكراتى با وى انجام خواهد شد. البته شنيده شد كه انصارى فرد در اين گفت وگوى دوستانه دوباره تاكيد كرده كه حتى اگر با بوناچيچ توافق حاصل شود افشين پيروانى در رأس كار باقى خواهد ماند و مربى كروات بايد با سرمربى فعلى پرسپوليس كار كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)