پرسپولیس نیوز : کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی از توافق برای تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها در جریان این بازی خبر دادند.

دیدار حساس این هفته مابین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی این هفته و روز یکشنبه در شرایطی برگزار خواهد شد که سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی خبر از تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها خبر داده‌ اند.

سیدجلال حسینی در صفحه شخصی خود عنوان کرده در توافق با مسعود شجاعی همتای خود در تیم رقیب توافق کرده‌اند در صورتی که اتفاقات تلخی روی سکوها همراه با فحاشی و بی احترامی طرفین همراه شود اقدام به تعطیلی بازی خواهند کرد تا روح فوتبال جوانمردانه را حفظ کنند. شجاعی هم دقیقا این متن را منتشر کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:
رویارویی پرسپولیس و تراکتور از زیباترین جلوه‌های فوتبال ایران است. درخواست بازیکنان دو تیم از هواداران این است که تیم محبوب خود را تشویق کنند و از توهین به رقیب یا طرح مسائل غیر اخلاقی بپرهیزند. خواهش سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی، دو دوست قدیمی و کاپیتان‌های دو تیم از هواداران عزیزمان این است که از اتفاقات تلخ قبلی درس بگیریم و حاشیه‌های گذشته را فراموش ‌کنیم. می‌خواهیم یکشنبه، روز ملی فوتبال باشد. برای ثبت یک روز تاریخی، با تمام قوا و با بازی جوانمردانه برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد. ما برای سه امتیاز می‌آییم اما فوتبالی که باعث تفرقه و دشمنی باشد را نمی‌خواهیم. اگر در هر لحظه از زمان مسابقه، شعارهای غیر ورزشی و تفرقه‌آمیز سر داده شود، ما کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور توافق کرده‌ایم بدون توجه به اینکه توهین کنندگان منتسب به کدام تیم‌اند، با حمایت داور و ناظر بازی، مطابق مقررات صریح فیفا، بازی را متوقف ‌کنیم. اطمینان داریم که عاشقان فوتبال و هواداران با فرهنگ سرخپوشان تبریز و تهران، یکشنبه‌ای پاک و تاریخی را رقم می‌زنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)