شنبه 22 فروردین (12:46)

مرجع خبری پرسپولیس: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد بسیار خوب سرخپوشان فوتبال ایران را از برزخ نجات داد.

مهدی تاج خاطرنشان کرد: پرسپولیس با پیروزی که در برابر الغرافه به دست آورد توانست به روند ناکامی های نمایندگان ایران مقابل تیم های عربی پایان دهد.
وی ادامه داد: خوشبختانه شاگردان وینگادا بازی بسیار خوبی را در مقابل حریف قطری خود انجام داد و استحقاق پیروزی را در این دیدار داشت ضمن آنکه به عنوان نماینده شایسته ایرانی خود را در عرصه آسیا معرفی کرد.
وی در این رابطه افزود: البته بازیکنان تیم استقلال هم در بازی مقابل ام صلال نهایت تلاش خود را به کار گرفتند اما نتوانستند در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنند.
 به هر حال من به عنوان یک ایرانی امیدوارم سایر نمایندگان ایران که در جام باشگاه های آسیا حضور دارند بتوانند در بازی های بعدی خود نتایج بهتری کسب کرده و به موفقیت برسند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین درخصوص برکناری علی دایی عنوان کرد: دایی مرد بزرگی است و ارزش های او را هرگز نمی توان انکار کرد اما به هر حال این تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بوده که کادر فنی تیم ملی تغییر کند.
وی در پایان درخصوص حضور مایلی کهن در تیم ملی اظهارداشت: انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی برای تیم ملی در این مقطع زمانی شوک خوبی را به تیم وارد می کند و باعث پیشرفت تیم ملی خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)