مرجع خبری پرسپولیس : اشتباه تاريخي و عجيب مسئولان فوتبال ايران، باعث شد تيم اميد كشورمان با وجود برتري در ديدار رفت برابر عراق، 3 بر صفر بازنده اعلام شود.

 

تيم فوتبال اميد ايران شنبه هفته گذشته در ديدار رفت پلي‌آف براي راهيابي به المپيك 2012 لندن در اربيل عراق برابر اين اميد اين كشور به برتري يك بر صفر رسيد اما در آستانه ديدار برگشت كه روز گذشته در ورزشگاه آزادي برگزار شد كنفدراسيون فوتبال آسيا در نمابري اعلام كرد كه ايران در بازي رفت به دليل استفاده از يك بازيكن دو اخطاره 3 بر صفر بازنده شده است.

 

كمال كاميابي‌نيا بازيكني است كه دو اخطاره بود اما در بازي رفت به ميدان رفت تا كنفدراسيون فوتبال آسيا ايران را 3 بر صفر بازنده اعلام كند. عليرضا منصوريان سرمربي تيم اميد در اين باره گفت: ما در اين باره همه چيز را پرسيده بوديم اما از مجموعه فدراسيون كسي اعلام نكرد كه كاميابي نيا دو اخطاره است و مسئولان تصور مي‌كردند كه اخطارهاي مرحله قبلي پاك شده است.

 

در نمابري كه در تاريخ نهم اسفند 89 به غلامحسين پيرواني و پرهيزگار، سرمربي و سرپرست سابق تيم ملي ارسال شده بود، كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرده بود، كمال كاميابي‌نيا براي ديدار مقابل عراق 2 اخطاره است و حق بازي ندارد.

 

بدين ترتيب و با توجه به شكست 2 بر صفر در ديدار روز گذشته برابر عراق، تيم اميد ايران در مجوع با نتيجه 5 بر صفر به حريف خود باخت تا حسرت حضور در المپيك براي ايراني‌ها 40 ساله شود.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)