پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپوليس اعلام كرد؛ تماشاي اولين بازي سرخپوشان درشروع نيم فصل دوم براي دارندگان كارت هواداري پرسپوليس از طبقه دوم ورزشگاه آزادي رايگان خواهد بود.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، با توجه به مصاحبه صبح امروز، چهار‌شنبه‌ مدير روابط عمومي باشگاه و در پي رايزني‌هاي صورت گرفته با سازمان ليگ، تماشاي بازي با سايپا از طبقه دوم ورزشگاه آزادي از سوي باشگاه براي دارندگان كارت هواداري پرسپوليس رايگان خواهد بود. هواداران براي اين منظور كافي است؛ صرفا با كارت بانكي موسسه اعتباري كوثر منقش به نشان پرسپوليس كه در حكم كارت هواداري آنها خواهد بود به گيشه‌هاي بليت‌فروشي ورزشگاه آزادي مراجعه كنند تا رسيد مربوط به جايگاه و صندلي خود را دريافت كنند.

همچنين هواداراني كه تا كنون به اين منظور اقدام نكرده‌اند، براي اين بازي مي‌توانند تا ساعت 12:30 دقيقه پنج شنبه، 23دي‌ماه، به شعب موسسه اعتباري كوثر مراجعه كرده و نسبت به دريافت آني كارت هواداري خود اقدام نمايند.  اين در حالي است كه صدور اين كارت اعتباري-هواداري هزينه‌اي در بر نخواهد داشت و متقاضي كارت صرفا بايد نسبت به افتتاح حساب بانكي براي خود اقدام نمايد. بديهي است صدور كارت هواداري از سوي اين موسسه در روزهاي آينده در ساعات كاري بانك‌ها ميسر است و محدوديتي وجود نخواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)