مرجع خبری پرسپولیس : بعد از تاييد تسويه‌حساب پرسپوليس با دو شاكي پانامايي، اتاق حل اختلاف فيفا روز شنبه اين پرونده را مختومه اعلام كرد و يك رونوشت از تاييديه‌اش را هم به فدراسيون فوتبال ايران فرستاد. بدهي بازيكنان پانامايي بعد از چهار سال در تعطيلات نيم‌فصل امسال به حساب آنها واريز شد.

به گفته محمود خوردبين پاداش 400 هزار توماني پيروزي برابر مس، آخر هفته و در اردوي پيش از بازي با استقلال اهواز به بازيكنان پرداخت مي‌شود.

مصاحبه‌هاي تند محمد پروين و مجتبي زارع عليه يكديگر مسوولان باشگاه را بدجوري عصباني كرده و به همين خاطر اين دو بازيكن بايد در جلسه هفته آينده كميته انضباطي باشگاه در اين‌باره جوابگو باشند.

محسن خليلي بنا بر نذري كه دارد بعد از زدن هر گل، براي زيارت حرم امام رضا (ع) راهي مشهد مي‌شود. به همين خاطر بعد از تمرين صبح شنبه به مشهد رفت تا نذرش را ادا كند. خليلي همان شب به تهران برگشت.

جلسه اين هفته حبيب كاشاني با اعضاي كادر فني پرسپوليس ظهر امروز و بعد از پايان تمرين درباشگاه برگزار مي‌شود و قرار است كرانچار گزارش خود از بازي با مس را همراه با برنامه‌هايش براي بازي با استقلال اهواز ارائه كند.
شيث رضايي براي اطمينان از وضعيت بهبودي‌اش امروز به كميته پزشكي فدراسيون مي‌رود. شيث دويدن را چند روزي است آغاز كرده اما به توصيه دكتر زرينه و براي اطمينان از بهبودي كامل‌اش امروز به كميته پزشكي فدراسيون مي‌رود.
كرانچار امروز در جلسه‌اي ويژه با عادل كلاه‌كج و هادي نوروزي گفت‌وگو خواهد كرد. او از اين دو بازيكن ناراضي است و عقيده دارد كه بعد از خراب كردن پنالتي در بازي با سپاهان آنها دچار افت شده‌اند و به همين خاطر قصد دارد به لحاظ روحي آنها را براي بازي اين هفته آماده كند.

قرارداد همكاري پرسپوليس و شهرداري هنوز به امضاي نهايي نرسيده. ظاهرا مسوولان شهرداري منتظر معرفي هيات مديره جديد پرسپوليس هستند و نهايي شدن قرارداد را به بعد از اين قضيه موكول كرده‌اند.

جلسه كميته انضباطي باشگاه ساعت 14 امروز برگزار مي شود و عليرضا محمد به خاطر كارت زرد بي موردي كه در بازي با مس گرفت بايد در همين جلسه توضيح بدهد. هوار ملامحمد هم كه هفته قبل درباره غيبت‌هاي غيرموجه‌اش توضيح داده بود امروز حكم‌اش اعلام مي‌شود.
بعد از تشكيل جلسه كميته استيناف پرسپوليس محروميت شيث ر

ضايي از سه جلسه به يك جلسه و جريمه نقدي وي از 5 ميليون به يك ميليون تومان كاهش يافت. محروميت محمدمهدي الهايي هم از 5 هفته به 3 هفته و جريمه اش از كسر 10 درصد قرارداد به 5 درصد كاهش يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)