مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :

 

خبر تغییر پست محمود خوردبین در باشگاه را مدیر روابط عمومی پرسپولیس تکذیب کرد. به گفته عباس علیپور، هیچ قراری بر قائم مقام شدن خوردبین و انتخاب سرپرست جدید نیست.


برای تسویه حساب و مذاکره برای ادامه همکاری، حسین عبدی تا پیش از پایان هفته به باشگاه فراخوانده خواهد شد.


بازرس های فدراسیون هفته آینده سری به باشگاه خواهند زد تا قراردادهای جدید بازیکنان پرسپولیس و رقم آنها را مورد بررسی قرار دهند.


آخرین وضعیت باشگاه در جذب بازیکن جدید و روند مذاکره با بازیکنان فعلی برای تمدید قرارداد، دیروز صبح در گزارشی به علی دایی تحویل داده شد.


به گفته عباس علیپور، باشگاه خواهان تمدید قرارداد میثاق معمارزاده است و حکم کمیته انضباطی درباره مصاحبه چند وقت پیش این دروازه بان هم روز دوشنبه آینده صادر خواهد شد.


باشگاه هنوز به درخواست محمد پروین برای دریافت رضايتنامه اش پاسخی نداده. قرار است مسوولان پرسپولیس این هفته مبلغ رضایتنامه پروین را اعلام کنند.


براي تماشاي دربي برگشت اميدهاي سرخابي، حبيب كاشاني عصر امروز به ورزشگاه دستگردي مي‌رود.


باشگاه در تماسي با بازيكنان، از آنها خواسته كه پاسپورت‌هاي‌شان را هر چه زودتر تحويل بدهند تا براي گرفتن ويزاي آلمان اقدام شود. از آنجا كه براي اين سفر پرسپوليسي‌ها به ويزاي شينگن نياز دارند، دو هفته‌اي زمان مي‌برد تا سفارت آلمان ويزاي آنها را صادر كند.


عليرضا محمد اگرچه به باشگاه تاكيد كرده كه براي فصل آينده اولويت‌اش پرسپوليس است اما حالا مي‌گويد كه درصورت عدم توافق، با بقيه تيم‌ها به مذاكره خواهد نشست.

حبيب كاشاني امروز به مدت يك ساعت و 30 دقيقه در محل سازمان تربيت‌بدني با علي سعيدلو ديدار  كرد.

محمد منصوری صبح امروز پس از دیدار خود با حبیب کاشانی، قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

خلعتبری از ابتدای هفته اینده به مذاکره با تیم های خواهان خود خواهد پرداخت و اولین باشگاه پرسپولیس خواهد بود. قرار است خلعتبری یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس به مذاکره با مدیران این تیم بپردازد.

علی دایی از مسئولان پرسپولیس خواسته تا یک روانپزشک به کادر فنی این تیم اضافه کند.

حسین عبدی گفت: تا 2، 3 روز دیگر برای شرکت در کلاسهای مربیگری عازم انگلستان خواهم شد اما قبل از آن چند روزی به امارات می‌روم سپس به انگلستان عازم می‌شوم.

عادل كلاه كج درباره اينكه گفته مي شود در حال مذاكره با سپاهان و ذوب آهن است، اظهار داشت: خودم هم اين خبرها را شنيدم اما صحت ندارد. هنوز تكليفم با پرسپوليس روشن نشده است.

اشگاه پرسپولیس به دایی پیشنهاد داده است تا از بین یحیی گل محمدی و جواد منافی یکی را به عنوان دستیار  دوم خود انتخاب کند تا فصل آینده کنار او  و عبدی تمرینات پرسپولیس را در دست داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)