مرجع خبری پرسپولیس : جدیدترین نقل و انتقالات مربیان و بازیکنان تیم های لیگ برتری فوتبال را مرور می کنیم به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* هيئت موسسين باشگاه شاهين بوشهر، علي افراشته را به عنوان سرپرست اين باشگاه و لوکا بوناچيچ را به عنوان سرمربي تيم شاهين بوشهر انتخاب کردند.

 

* امیرقلعه نویی جایگزین فراز کمالوند مربی منشوری لیگ برتر در تیم تراکتورسازی تبریز شد. کمالوند هم با یک قرارداد 500 میلیونی راهی پاس همدان دسته اولی شد.

 

* جدیدترین نقل و انتقال اینکه سیاوش اکبرپور  بازيکن سابق تيمهاي استقلال و استيل آذين به تراکتورسازي پيوست.

وی دومین خرید تراکتور پس از احسان حاج صفی است. احمد آل نعمه نیز دیگر خرید تراکتورسازی است.

 

* عبدالله کرمی بازیکن فصل پیش تیم شاهین به فولاد خوزستان پیوست. عمادرضا مهاجم این تیم نیز با سپاهان  اصفهان به توافق رسید.

 

* علی حمودی بازیکن فصل پیش فولاد و جاسم کرار بازیکن سابق تراکتورسازی به استقلال تهران پیوستند.

 

* صبای قم چندین بازیکن کم نام و نشان به نام های محمد عرب خراساني- محسن کرمي – محمد رضا وفايي – مجتبي مبيني -رسول بروش-حسن حجازي پور خرید.

 

 

* ميودراگ يسيچ صربستاني به عنوان سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز معرفي شد و جایگزین حمید درخشان شد.

 

* محمد غلامی مهاجم فصل گذشته استیل آذین و مورد نظر حمید استیلی با امضای قراردادی به داماش گیلان پیوست. این دومین خرید داماش پس از ابوذر رحیمی بود.

 

* هادی عقیلی مدافع فصل پیش سپاهان با تیم فوتبال العربی قطر به تواقف رسید و راهی لیگ قطر شد.

 

* محمد منصوری هافبک فصل گذشته تيم فوتبال مس کرمان با عقد قرارداد به باشگاه سايپا پيوست. همچنین نبی الله باقری ها مدافع فصل پیش این تیم با شهرداری تبریز به توافق رسید. پیروز قربانی مدافع دیگر مس نیز به سایپا پیوست.

 

* مجید جلالی با رعایت سقف قرارداد یک فصل دیگر قرارداد خود با باشگاه فولاد را تمدید کرد.

 

* محمد نصرتی بازیکن فصل تراکتورسازی با مسئولان استقلال تهران به توافق رسید و به زودی قرارداد خود را ثبت خواهد کرد.

 

* محمدرضا خلعتبری ستاره خط حمله ذوب آهن رسما به تیم فوتبال الغرافه قطر پیوست.

 

* و مهم ترین خبر فصل نقل و انتقالات اینکه علی کریمی بازیکن فصل پیش استیل آذین و شالکه آلمان با قرارداد یک ساله 350 میلیون تومانی به پرسپولیس پیوست. این تنها خرید تیم پرسپولیس است.

 

* سید مهدی رحمتی دروزاه بان فصل پیش سپاهان و گلر شماره یک تیم ملی در حال مذاکره برای پیوستن به پرسپولیس است . همچنین با توافق بوناچیچ با شاهین ، علی دایی تنها گزینه باقی مانده سپاهان برای سرمربی گری فصل آینده این تیم است چراکه منصور ابراهیم زاده نیز با مسئولان باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)