مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز پیگیری شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 امروز دوشنبه تمرینات خود را زیر باران و در زمین چمن مجموعه ورزشی درفشی‌فر آغاز کردند.

 

در ابتدای این تمرین بازیکنان با انجام حرکات مختلف بدن‌های خود را گرم کردند و پس از مرور برنامه‌های تاکتیکی فوتبال درون تیمی را انجام دادند. در این بازی دنیزلی بیشتر به اجرای برنامه‌های تاکتیکی توسط بازیکنان تاکید داشت. در بخش پایانی تمرین نیز شاگردان دنیزلی فوتبال در نیمه زمین و بازی تحت فشار را انجام دادند.

* دنیزلی تمرینات ویژه‌ای را برای مهاجمان در نظر گرفته بود.

 

با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوان است دنیزلی سعی داشت با برگزاری فوتبال زیر باران  با وضعیتی که سرخپوشان به احتمال زیاد در انزلی روبه‌رو می شوند، تیم را شبیه سازی کند. در این تمرین علیرضا حقیقی که قرار است هفته آینده راهی روسیه شود در برنامه‌های گروهی شرکت نکرد.


حسین بادامکی که برنامه‌های فیزیوتراپی را پیگیری می‌کند با تاخیر در محل تمرین حاضر شد اما پس از حضور و با اجازه دنیزلی در تمرینات گروهی حضور یافت. وحید هاشمیان نیز در پایان تمرین حدود 10 دقیقه به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

قرار است پس از پایان این تمرین در مراسم ویژه‌ای اهدای یک دستگاه خودرو پراید به برنده خوش شانس قرعه کشی شهرآورد در سالن فوتسال ورزشگاه درفشی فر انجام شود.

 

* 40 هوادار در تمرین امروز پشت درهای بسته حضور داشتند و پیگیر وضعیت شکوری و پولادی بودند که 5 نفر از آنان خانم بودند. یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرد به زودی این دو بازیکن قرمزپوش می‌شوند.

آنها در زمان خروج حقیقی از تمرین با وی صحبت کردند که دروازه بان پرسپولیس نیز گفت زمان پروازش به روسیه را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

* بحث دستیاری دنیزلی بسیار در تمرین امروز مطرح بود و یکی از نزدیکان دنیزلی اعلام کرد که شاید این مربی دستیار خارجی به پرسپولیس نیاورد. وی هنوز دستیار ایرانی نیز معرفی نکرده است.

* حقیقی و نوروزی اختصاصی تمرین کردند.

* فیلم بازی‌های ملوان به دست کادرفنی رسید.
پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)