حضور یک فرد ناشناس کره ای

مرجع خبری پرسپولیس :  محل تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس به دليل بارش باران چند بار تغيير كرد.

 

تمرين پرسپوليس از ساعت 17:45 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. اين تمرين كه پشت درب‌هاي بسته برگزار شد، ابتدا بازيكنان در زمين چمن بدن‌هاي خود را گرم كردند، اما با شروع بارش باران خيلي سريع راهي سالن شدند.

 

* بر همين اساس دايي به جز بازيكنان اصلي تيم، از ساير نفرات خواست تا با توجه به محدود بودن فضا سالن، محل تمرين را ترك كنند.

* سامان آقا زماني و محمد نوري 5 دقيقه در محل تمرين حاضر شدند، سپس با اجازه دايي درفشي فر را ترك كردند.

* حدود 60 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند، آنها وقتي ديدند تمرين پشت درب‌هاي بسته برگزار مي‌شود محل تمرين را ترك كردند.

*آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار با مس كرمان فردا ظهر برگزار مي‌شود و سرخ پوشان براي تشكيل اردو راهي هتل مي‌شوند.

*فردي كره‌اي در تمرين پرسپوليس حضور داشت كه تعجب هوادارن را به‌همراه داشت. گفته مي‌شود اين شخص از دوستان نزديك علي دايي است.

*رضا نورمحمدي و هادي نوروزي كه در تمرين روز گذشته پرسپوليس حضور نداشتند، امروز در تمرين حاضر شدند. هوادران براي نورمحمدي آرزوي موفقيت مي‌كردند و ابراز اميدواري مي‌كردند كه محروميت اين بازيكن هر چه زودتر به پايان برسد.

* تمرين بازيكناني كه در بازي مقابل نفت به ميدان رفته بودند، پس از 40 دقيقه به‌پايان رسيد و بازيكنان ذخيره به ادامه تمرين پرداختند.

*بارش باران سبب شد سرخ‌پوشان براي ادامه تمرين به داخل سالن بروند، اما پس از مدتي به‌دليل مساعد شدن هوا بار ديگر به زمين بازي بازگشتند.

*تعدادي از هوادران پرسپوليس در بيرون از ورزشگاه حضور داشتند و دايي با اشاره به اين موضوع كه قرار است ادامه تمرين پشت درب‌هاي بسته برگزار شود تعدادي از تماشاگران را كه با لباس شخصي در كنار زمين حضور داشتند را به بيرون هدايت كرد.

*غلامرضا رضايي و جلال اكبري غايبان تمرين امروز سرخ ‌پوشان بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)