مرجع خبری پرسپولیس : تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به ریکاوری بازیکنان اختصاص داشت که مهدی مهدوی کیا بزرگترین غایب تمرین بود.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی روز یکشنبه برابر پیکان امروز صبح تمرین ریکاوری انجام دادند که در این تمرین مهدی مهدوی کیا، هادی نوروزی و ابراهیم شکوری غایب بودند.

پیش از آغاز تمرین یک جعبه که درون آن چمن های سبزی قرار داشت توسط فردی  به ورزشگاه درفشی فر آورده شد که این فرد پس از معطلی 10 دقیقه ای اجازه پیدا کرد این جعبه را به داخل زمین برده و به مسئولان پرسپولیس تحویل دهد. البته این جعبه در ابتدا یک شی مشکوک بود اما بعدا مشخص شد که این جعبه حاوی کفش های ایمون زاید بود که به برنده مزایده اهدا شد.

* محمدرضا حیدریان سرمربی فوتسال باشگاه پرسپولیس هم پیش از آغاز تمرین صبح امروز از ورزشگاه خارج شد.

* تمرین از ساعت 11:10 و با صحبت های دنیزلی برای بازیکنان آغاز شد که قبل از این صحبت ها دکتر زادمهر دقایقی با شیث رضایی صحبت کرد.

* در این تمرین وحید هاشمیان در تمرینات گروهی حضور یافت اما ایمون زاید مهاجم پرسپولیس در کلینیک پزشکی پرسپولیس به فیزیوتراپی پرداخت. همچنین کنعانی که به همراه تیم جوانان در اردوی امارات به سر می برد در این تمرین حضور نداشت.

* میثاق معمارزاده، حسین هوشیار ، آسمیر آودوکیچ ، شیث رضایی، علیرضا محمد، حسین بادامکی، مازیار زارع، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، حمید علی عسگر، جواد جواد کاظمیان و مهرداد اولادی حاضران در این تمرین بودند.

بازیکنان ابتدا عرض زمین را برای دقایقی دویدند و پس از تمرینات کششی دروازه بان ها از جمع سایر بازیکنان جدا شده و در گوشه ای از زمین ابتدا به تمرین آقاوسط پرداخته و سپس برنامه های آماده سازی مربوط به خود را انجام دادند. سایر بازیکنان هم در دو گروه به تنیس فوتبال و آقا وسط پرداختند و در نهایت با انجام تمرینات تاکتیکی این تمرین ساعت 12:20 به پایان رسید.

پس از پایان تمرین علیرضا محمد به صورت اختصاصی به مدت 20 دقیقه دور زمین دوید ضمن اینکه زادمهرسرپرست تیم هم در طول زمان برگزاری تمرین از کنار زمین عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته بود .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)