پرسپولیس نیوز : دو روز گذشته در دیدار پرسپولیس با آلومینیوم هرمزگان، تیم داوری روز بدی را پشت سر گذاشت و در چندین مورد اشتباه آشکاری داشت.

به گزارش تابناک نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال در باره قضاوت این بازی گفت: در دیدار پرسپولیس با آلومینیوم هرمزگان، سه موقعیت تک به تک پرسپولیس به اشتباه آفساید اعلام شد.

هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: در نیمه دوم بازی، شاهد چندین اشتباه داوری بودیم و کمک داور دوم بازی در نیمه دوم، سه موقعیت تک به تک پرسپولیس را به اشتباه آفساید اعلام کرد و چند اشتباه دیگر نیز در نیمه دوم از سوی تیم داوری دیدم و گویا، کمک داور در نیمه دوم، تمرکز خود را از دست داده بود.

وی درباره اخراج گل محمدی و حسینی گفت: به نظر می‌رسید که اعتراض سرمربی پرسپولیس، چندان شدید و تند نبوده باشد. در لیگ اعتراضات شدیدی را می‌بینیم که با چنین تصمیماتی همراه نبوده اما بنده نمی‌دانم، آیا سرمربی و مربی پرسپولیس در اعتراض لفظی خود موضوعی را مطرح کرده‌اند یا خیر. به همین دلیل نمی‌توانیم در این باره قضاوت کرده و نظر بدهم.

پاسخ پرسش‌برانگیز عسکری به اظهارات رویانیان!
عسکری رئیس دپارتمان داوری درباره نحوه قضاوت داوران گفت: داور دو اشتباه علیه پرسپولیس داشت:
نخست: موقعیت تک به تک انصاری‌فر
و دوم: موقعیت تک به تک غلامرضا رضایی

حسین عسکری در مصاحبه با سایت فدراسیون گفت: به جز دو مورد، همه تصمیمات تیم داوری برابر قانون به اجرا گذاشته شد!البته باید در مورد دو آفساید اشتباه که کمک داور دوم مرتکب شده بگویم، در دقیقه ۷۶ برای غلامرضا رضایی به اشتباه آفساید اعلام می‌شود، در دقیقه ۸۶ انصاری فرد در فاصله بیست متری دروازه صاحب توپ شده که مدافعان دیگری در کنار او بودند.

وی در ادامه در توجیه داوری اظهار کرد: حال این دو آفسایدی که به اشتباه برای پرسپولیس گرفته شد، تعیین کننده نتیجه بازی است یا پنج موقعیت بسیار خوبی که تا دقیقه بیستم مهاجمان پرسپولیس، موفق به گلزنی نشدند؟ آیا این بازیکنان آگاهانه این اشتباهات را انجام داده‌اند یا آن که آن‌ها به طرفداری از تیم حریف گل نزده‌اند؟

آقای عسکری اعتراف به دو اشتباه آن گونه که شما گفتید، مثل این است که انگار دو خطای ساده برای پرسپولیس گرفته نشد!
به اعتراف خودتان داور دو موقعیت تک به تک را از سرخپوشان گرفت، ولی اینکه توجیه می‌کنید مهاجمان پرسپولیس آن موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کردند، یک توجیه ناشیانه است؛ ‌پس شهامت داشته باشید به اشتباه محرز داورانتان اعتراف کنید، امروزه فوتبال طرفداران پرشماری دارد و بینندگان تقریبا از قوانین داوری تا اندازه‌ای آگاهی دارند.

آری تنها با گفتن اینکه فلان مدیر را به اظهارات «کذب و غیرمنطقی» متهم کنید، ره به جایی نمی‌برید، جالب اینکه با چند کار‌شناس داوری دیگر هم تماس گرفتیم که آن‌ها هم همگی با نصیرزاده در این مورد هم عقیده بودند و بر ضعف آشکار صالحی و کمک داورش تأکید داشتند.

گفتنی است، هدف ما افشاگری و حمایت از همه تیم‌هاست؛‌‌ همان گونه که اگر به یاد داشته باشید درباره قضاوت نادرست دیدار گهر و پرسپولیس هم به تفصیل نوشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)