مرجع خبری پرسپولیس : در حالیکه علی فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده به دنبال کشف بمب برای ترکاندن آن در فصل نقل و انتقالات است اما احتمال دارد 2 بمب خبری فتح‌الله زاده هرگز منفجر نشوند.

باشگاه استقلال از مدتها قبل به دنبال جذب ادینهو گلزن برزیلی تیم مس کرمان است اما یکی از مسئولان باشگاه مس در این زمینه گفت: خیالتان راحت، ادینهو از مس به تیم دیگری نخواهد رفت. ادینهو برای حضور در باشگاه استقلال با جانواریو مشورت کرده است و بازیکن هموطنش که در گذشته در استقلال حضور داشته به ادینهو توصیه کرده هرگز به استقلال نرود چون برای گرفتن پولش مدام باید بدود.


این مسئول تیم مس ادامه داد: برخی از نزدیکان باشگاه استقلال حتی به ادینهو پیشنهاد داده‌اند حاضرند بدون امضای قرارداد به او 100 میلیون تومان پول بدهند اما ادینهو می‌داند این درباغ سبز نشان دادن است و بعد از امضا قرارداد او باید دنبال گرفتن مابقی طلبش از باشگاه بدود البته او می‌گوید این حرفها را جانواریو به او زده است بازیکنی که زمانی در استقلال در ترکیب ثابت حضور داشت.

جان واریو به ادینهو توصیه کرده در مس بماند زیرا در این تیم هم بازیکن شاخصی هستی و هم برایش احترام قائل هستند و از همه مهم‌تر پولش را به موقع و بدون دردسر پرداخت می کنند.

جالب است که فتح‌الله زاده از جانواریو نیز به عنوان یکی از خرید‌های فصل آینده استقلال نام برده است و اگر ادعاهای این مسئول باشگاه مس درست باشد هیچکدام از این 2 برزیلی به استقلال نخواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)