پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا با پیروزی پرگل تبریزی‌ها خاتمه پیدا کرد تا رتبه این تیم موقتاً تک رقمی شود.

تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سایپا در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برابر هم قرار گرفتند.

این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود گسترش فولاد تبریز خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه تبریزی‌ها ۱۷ امتیازی شده و موقتاً در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.سایپا نیز ۲۰ امتیازی و موقتا در رده ششم باقی ماند.

فولاد ۲  – ۱ سپیدرود

تیم‌های فولاد و سپیدرود رشت از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

رحیم زهیوی در دقیقه ۱۷ و صابر حردانی در دقیقه ۷۷، گل‌های شاگردان پورموسوی را به ثمر رساندند و میثم تهی‌دست در دقیقه ۸۱ برای سپیدرود گلزنی کرد. فولاد ضمن دستیابی به سومین پیروزی متوالی خود، با ۲۶ امتیاز موقتاً به جایگاه دوم جدول صعود کند. سپیدرود نیز با این شکست، با ۱۲ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.

پیکان ۰-۰ استقلال / بازگشت شاگردان شفر به گل نزدن

جدال تیم‌های پیکان و استقلال در پایان ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت..

تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا شاگردان شفر پس از برتری هفته گذشته برابر گسترش، امروز بار دیگر از گل زدن باز بمانند.

با این نتیجه، استقلال با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و به‌طور موقت در رده نهم ایستاد. پیکان هم ۲۵ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

سپاهان ۰-۰ استقلال خوزستان

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۵:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این مسابقه در پایان با تساوی یک -یک همراه شد.

در این بازی ابتدا جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۷۳ سپاهان را پیش انداخت و وحید نامداری در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند.

لیگ برتر جام خلیج فارس
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ پرسپولیس ۱۲ ۸ ۳ ۱ ۲۰ ۶ ۱۴ ۲۷
۲ فولاد ۱۴ ۷ ۵ ۲ ۱۶ ۱۱ ۵ ۲۶
۳ پارس جنوبی جم ۱۳ ۷ ۴ ۲ ۲۲ ۱۱ ۱۱ ۲۵
۴ پیکان ۱۴ ۷ ۴ ۳ ۱۵ ۹ ۶ ۲۵
۵ پدیده ۱۳ ۵ ۶ ۲ ۲۳ ۱۴ ۹ ۲۱
۶ سایپا ۱۴ ۵ ۵ ۴ ۱۴ ۱۸ ۲۰
۷ صنعت نفت آبادان ۱۲ ۵ ۲ ۵ ۱۴ ۱۴ ۰ ۱۷
۸ استقلال ۱۴ ۴ ۵ ۵ ۸ ۹ ۱۷
۹ گسترش فولاد ۱۴ ۵ ۲ ۷ ۱۱ ۱۹ ۱۷
۱۰ ذوب آهن ۱۳ ۳ ۷ ۳ ۱۹ ۱۵ ۴ ۱۶
۱۱ سپاهان ۱۴ ۳ ۶ ۵ ۱۴ ۱۶ ۱۵
۱۲ تراکتورسازی ۱۳ ۴ ۳ ۶ ۱۳ ۱۶ ۱۵
۱۳ استقلال خوزستان ۱۴ ۳ ۵ ۶ ۱۱ ۲۰ ۱۴
۱۴ سپیدرود رشت ۱۴ ۳ ۳ ۸ ۱۳ ۱۸ ۱۲
۱۵ نفت تهران ۱۳ ۳ ۳ ۷ ۹ ۱۸ ۱۲
۱۶ سیاه جامگان ۱۳ ۱ ۵ ۷ ۹ ۱۷ ۸

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)