مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال به تساوی دست یافت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت 21 امشب به وقت تهران در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

گل پرسپولیس را علی کریمی در دقیقه 42 نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل تساوی الهلال توسط محمد الشلهوب در دقیقه 53 وارد دروازه حریف شد.

 

پس از گل اول پرسپولیسی ها فرصت داشتند برتری خود را دو برابر کنند اما شوت سرکش بادامکی با برخورد به تیر افقی دروازه راهی اوت شد.

اوسام الهواسی کاپیتان الهلال در نیمه نخست بازی در حالی که ضربه مهاجم پرسپولیس در حال ورود به دروازه بود با دست توپ را دفع کرد و علاوه بر اهدای یک ضربه پنالتی به پرسپولیس از زمین اخراج شد.

مین هو لی از کره جنوبی قضاوت این مسابقه را به عهده داشت و علاوه بر اخراج الهواسی به یو بیونگ سو و احمد الفریدی از الهلال کارت زرد نشان داد و قضاوت بی نقصی را به نمایش گذاشت.

عربستانی ها پیش از این بازی با وجود تغییر استادویم محل برگزاری ، خیس کردن زمین چمن و به راه انداختن جنگ روانی علیه کریمی موفق به کسب سه امتیاز این بازی نشدند.

با توجه به تساوی بدون گل دو تیم دیگر گروه، پرسپولیس و الهلال با این یک امتیاز و به دلیل گل زده بیشتر به همراه هم در صدر جدول هفته نخست قرار می گیرند.

ترکیب الهلال : خالد شراحیلی، سلطان البیشی ، اسامه هوساوی(کاپیتان)  عبدالله الزوری  ، یو بیونگ سو(یوسف العربی 76) ، محمد الشلهوب(عبدالطیف الغنام 75) ، سلمان الفرج ، احمد الفریدی ، عادل هرماش ، ماجد المرشادی ، محمد سالم الدوساری(سعد الهرتی 85)

ترکیب پرسپولیس : آسمیر آودوکیچ، محمد نصرتی، شیث رضایی، مهرداد پولادی، حمیدرضا علی عسگر، مازیار زارع(هادی نوروزی 65)، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری، جواد کاظمیان(امیرحسین فشنگچی 80) و غلامرضا رضایی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)