مرجع خبری پرسپولیس : تکلیف هدایتی با استیل آذین و پرسپولیس تا چهارشنبه مشخص می شود

امیدواری حسین هدایتی برای بازگشت دوباره به باشگاه پرسپولیس باعث شده تا وی به طور جدی به امو باشگاه استیل آذین نپردازد.

حسین هدایتی در آستانه دیدار پرسپولیس – بنیادکار ازبکستان از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جدا شد و در روزهای پایانی مسابقات لیگ دسته اول به طور جدی امورات باشگاه استیل آذین را زیر نظر گرفت.

هدایتی به باشگاه استیل آذین بازگشت، با این تیم جشن صعود به لیگ برتر گرفت اما با این وجود هنوز تکلیف خود را با این تیم نمی داند. هدایتی دل بسته پرسپولیس است و بازگشت دوباره او به این تیم باید با جدایی‌اش از استیل آذین همراه شود چرا که قوانین به وی اجازه نمی دهد در لیگ برتر با دو تیم فعالیت کند.

در این بین نادر دست نشان و بازیکنان استیل آذین به نوعی سردرگم هستند. آنها نمی دانند فصل بعد در تهران خواهند بود یا اینکه باید در شهری دیگر با نام استیل آذین یا نامی دیگر بازی کنند. حسین هدایتی در آخرین نشست خود با نادر دست نشان تاکید کرده است که تا روز چهارشنبه برای عقد قرارداد با او تصمیم گیری خواهد کرد.

اگر هدایتی به وعده خود عمل کرده و قرارداد دست نشان را تمدید کند باید منتظر حضور استیل آذین تهران در لیگ برتر باشیم که آن را حسین هدایتی مدیریت خواهد کرد. در غیر صورت انتقال استیل آذین به شهری غیر از تهران دور از ذهن نیست.

تا به امروز از شیراز و یزد پیشنهادهای خوبی به مدیریت باشگاه استیل آذین شده است که

 امتیاز این باشگاه را واگذار کند. هدایتی در صورت بازگشت به پرسپولیس بصورت جدی به این پیشنهادها فکر می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)