خبرگزاری پرسپولیس : مسابقات لیگ برتر کشتی ایران امشب شاهد مصاف دو تیم مازندرانی در تنکابن بود که طی آن سایپا در خانه برابر پرسپولیس 5 بر2 شکست را تجربه کرد.

مسابقات لیگ برتر کشتی ایران امشب شاهد مصاف دو تیم در تنکابن بود که در این بازی سایپای میزبان از فرصت بازی در خانه یک شکست 5 بر2 را برابر پرسپولیس جویبار تجربه کرد.

از حدود ساعت 18 عصر امروز در سالن امام رضا (ع) این دو تیم به مصاف هم رفتند که تیم جویباری توانست در دیدارهای نفس‌گیر در 5 وزن از 7 وزن این دیدار به پیروزی برسد.

این دیدار که از هفته سوم لیگ برتر کشتی ایران برگزار شد، تیم پرسپولیس جویبار در وزن‌های 60 ، 74 ،84 ، 96 و 120 توانست توسط سعید احمدی، حسن طهماسبی، علیرضا گودرزی، اباذر اسلامی و سید احمد رسولی بر عباس گلی، اصغر بذری، سعید توکل، سعید امیری، عبدالله قمی به برتری برسد و پیروز از میدان حریفان در خانه ار تشک خارج شود.

سایپای تنکابن نیز در دو وزن 55 و 66 توسط مهران رمضان زاده و مرتضی گودرزی بر فرشاد جعفری و میثم حیدری از پرسپولیس جویبار پیروز شد.

ازجمله مهم‌ترین حاشیه‌های این دیدار که در تنکابن از شهرهای غرب استان برگزار می شد، حضور بی‌شمار تماشاگران در سالن برگزاری مسابقه بود.

تماشاگران این دیدار پرهیجان همچنین نسبت به عدم پخش این دیدار از رسانه ملی در مازندران معترض بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)