پرسپولیس نیوز: دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات به مصاف تیم ملی عراق رفت.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی عراق: جلال حسن هاشم، احمد ابراهیم، علی فائز، علی عدنان، صفا هادی، احمد یاسین، مهند علی، طارق همام، امجد عطوان، حسین السعیدی و علا علی

روشن ایرماتوف ازبکستانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

دقیقه ۲: شوت سامان قدوس در حالی که روی پای این بازیکن جفت‌و‌جور نشد با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: بازی بیشتر در میانه میدان در جریان است و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر هستند و هیچ موقعیت خاصی تا این لحظه روی دروازه دو تیم خلق نشده است.

دقیقه ۱۲: سانتر زیبای وحید امیری در موقعیتی بسیار مناسب به سردار آزمون رسید که ضربه سر این بازیکن با بی‌دقتی از روی خط شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: توپ و میدان در این دقایق در اختیار تیم ایران قرار دارد بازیکنان با کارهای تاکتیکی سعی در خلق موقعیت دارند.

دقیقه ۲۳: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ایران در موقعیتی مناسب توسط سامان قدوس به هدر رفت و توپ به دیواره دفاعی سبرپوشان عراقی برخورد کرد.

دقیقه ۲۸: امید ابراهیمی در داخل محوطه جریمه عراق روی زمین افتاد اما داور ازبکستانی این دیدار اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت که این تصمیم او با اعتراض کادرفنی و بازیکنان کشورمان همراه شد.

دقیقه ۳۴: امجد عطوان اولین کارت زرد این مسابقه را از دریافت کرد.

دقیقه ۳۵: شوت احمد یاسین از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: ارسال بازیکنان عراق با ضربه سر منهد علی همراه شد که این توپ راهی به دروازه ایران نداشت.

دقیقه ۳۹: سامان قدوس به دلیل خطا روی بازیکنان عراق از روشن ایرماتوف کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲: پرتاب اوت بلند وحید امیری در یک رفت و برگشت داخل محوطه جریمه به سردار آزمون رسید که توپ این بازیکن پس از برخورد به مدافعان عراق زیر پای جهانبخش افتاد اما ضربه این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: تیم ایران بازهم روی پرتاب اوت بلند وحید امیری صاحب یک موقعیت خوب شد که این‌بار شوت سردار آزمون به دست مدافع عراق برخورد کرد اما داور ازبکستانی اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)