معاون اجرایی باشگاه استقلال از جدایی امیر قلعه‌نویی بعد از دیدار مقابل الشباب امارات از جمع آبی‌پوشان خبر داد.

به گزارش فارس، این روزها شایعات فراوانی مبنی عدم تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با آبی پوشان به گوش می رسد که به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است و سرمربی کنونی استقلال از این تیم جدا خواهد شد.

امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال با اعلام خبر جدایی امیر قلعه نویی گفت: وی چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد و 2 – 3 تیم از کشورهای خلیج فارس برای استخدام وی با او تماس گرفتند از سوی دیگر می دانم که قلعه نویی پیشنهادهای فراوانی از تیم های دیگر دارد و او قطعا از استقلال جدا خواهد شد.

 به گفته علی فتح الله زاده قرارداد قلعه نویی با استقلال 2 ساله است و هفته  آینده فهرست می دهد اما به نظر می رسد سرمربی استقلال تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت:‌ قلعه‌نویی دلش از تماشاگران بازی با الهلال شکست.

امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص حضورش در تمرین امروز استقلال گفت: امروز به تمرین آمدم تا با قلعه‌نویی صحبت کنم. حدود 40 دقیقه با او حرف زدم اما چیزی که او به من گفت این بود که او قطعا در استقلال نمی‌ماند و قصد جدایی دارد. قلعه‌نویی نظری به ماندن در استقلال ندارد.

وی افزود: وقتی با سرمربی استقلال صحبت کردم، متوجه شدم او از دست هواداران ناراحت است و به نوعی دلش از آنها شکسته است. قلعه‌نویی در جریان تمرین امروز به من گفت هم از تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس و هم از تیم‌های داخلی پیشنهاد دارم و قطعا در استقلال نمی‌ماند.

معاون اجرایی استقلال در ادامه در گفت‌و‌گو با فارس گفت: قلعه‌نویی در صحبتی که با من داشت اعلام کرد از بازیکنانی مثل جباری و منتظری ممنون است چون آنها از پیشنهادات مالی خوبی گذشتند و در استقلال ماندند و به این تیم کمک کردند اما متاسفانه امسال تماشاگران دل او را شکستند و از رفتار آنها به خصوص در دیدار مقابل الهلال خیلی ناراحت است و قطعا در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

عرب در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که جدایی قلعه‌نویی از استقلال قطعی است، گفت: خود قلعه‌نویی به من گفت که بعد از این سه مسابقه و دیدار برگشت مقابل الشباب از استقلال می‌رود و دیگر نمی‌تواند در این تیم مربیگری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)