به امید اینکه با رفتن وی بدتر به جایش نیاید!

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بزودی از این سمت کناره گیری خواهد کرد تا فرد جدیدی روی کرسی قضاوت اهالی فوتبال بنشیند.

 

مجتبی شریفی که از زمان حضورش در کمیته انضباطی تلاش کرد عدالت را برقرار کند اما همیشه مورد انتقاد اهالی فوتبال به دلیل اجرا نشدن عدالت بود و در مدت حضورش در این فدراسیون نوسانان زیادی در صدور حکم‌های متخلفین داشت و با انتقادات بسیاری نیز مواجه بود، بزودی استعفایش را به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد تا فرد جدیدی ریاست کمیته انضباطی را برعهده بگیرد.

 

شریفی که از برخی اتفاقات در فدراسیون فوتبال ناراضی به نظر می‌رسد و اختلافاتی نیز با علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیدا کرده است قصد دارد از این سمت کناره گیری کند.

گفته می شود برخی اختلاف نظرات او با علی کفاشیان نیز در تصمیمش برای کناره گیری از کمیته انضباطی تاثیر داشته است. ضمن اینکه او از کار در فوتبال نیز خسته شده است.

 

مجتبی شریفی با تایید احتمال کناره گیری اش از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: احتمال این قضیه وجود دارد. فعلا حرفی نمی زنم ولی بزودی دلایل کناره گیری ام را اعلام خواهم کرد.

شریفی در حالی اظهار نظری در مورد کناره گیری اش نمی کند که خبرنگار ما از یک منبع آگاه و مسئول در فدراسیون فوتبال کسب اطلاع کرد که رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد وی در کمیته انضباطی راضی نیست و خواسته است تا شریفی استعفایش را ارائه کند تا فرد دیگری ریاست کمیته انضباطی را برعهده بگیرد.

 

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این مساله گفت : آقای شریفی از من خواسته است به دلیل خستگی و فشار کار در تهران از این سمت کناره گیری کند چراکه ایشان در مشهد مستقر هستند و مجبورند با پرواز به تهران بیایند و به همین دلیل خواستار کنار رفتن از این سمت هستند.

 

با رد این شایعه که شریفی به دلیل اعتراض مدیران برخی باشگاه ها موجب کناره گیری شریفی شده تاکید کرد : هیچ صحبتی در این خصوص نشده و حتی برخی مدیران با ما تماس گرفته اند و خواسته اند ایشان را در فدراسیون نگه داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)