پرسپولیس نیوز: مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم جام حذفی با حضور دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس،‌نمایندگان باشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم جام حذفی امروز در سازمان لیگ برگزار شد و سپهر حیدری و فراز فاطمی میهمان این مراسم بودند.

در همان ابتدای مراسم سعید فتاحی اعلام کرد ورزشگاه پارس شیراز به عنوان میزبان فینال جام حذفی این دوره انتخاب شده و با قول‌هایی که به ما داده‌اند چمن استادیوم این ورزشگاه نیز در حال آماده سازی است. البته قول داده‌اند بلیت فروشی این مسابقه به صورت اینترنتی و با گیت‌های بلیت فروشی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۶ تیم در این مرحله حضور دارند در خصوص اینکه اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس به یکدیگر برخورد می‌کردند آیا قانون ۹۰ به ۱۰ در این مسابقه اجرا می‌شد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه در مسابقه گذشته این اتفاق رخ نداده ما باید طبق آئین‌نامه که همان قانون ۹۰ به ۱۰ است همه چیز را اجرا کنیم ولی اگر دو تیم به یکدیگر برخورد می‌کردند همه چیز در جلسه پیش از بازی مشخص می‌شد.

برای اعلام تیم‌ها سعید فتاحی از نام استقلال تهران استفاده کرد که این موضوع واکنش محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال را در پی داشت.

وی تاکید داشت که استقلال باید با نام استقلال ایران یاد شود و البته فتاحی اشاره کرد چون در این مرحله تیمی مثل استقلال ماهشهر وجود دارد ما از استقلال تهران و استقلال ماهشهر نام بردیم.

فتاحی همچنین در حاشیه این مراسم اعلام کرد که  شنبه برنامه‌ بازی‌ها اعلام می‌شود ولی با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو میزبان هستند باید از مسئولان ورزشگاه آزادی استعلام بگیریم که آیا می‌شود در فاصله یک روز دو بازی تیم‌های استقلال و فجرسپاسی و پرسپولیس با نفت آبادان در این استادیوم برگزار شود یا خیر.

با اعلام فتاحی مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهر برگزار می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)