مرجع خبری پرسپولیس : ازدحام هواداران تراكتور سازي در اطراف اتوبوس پرسپوليس و تكان هايي كه به اتوبوس وارد مي شد بازيكنان پرسپوليس را با وحشت سقوط اتوبوس به دره مواجه كرد .

بازي تراكتور سازي مقابل پرسپوليس حاشيه هاي زيادي به همراه داشت كه برخي از آنها از ديد دوربين هاي تلويزيوني دور ماند و برخي ديگر هم به چشم نيامد.

 

يكي از اين اتفاقات ساييدگي يك تكه سنگ پرتاب شده از روي سكو ها با پيشاني سامان آقازماني بازيكن نيمكت نشين پرسپوليس بود كه خوشبختانه جراحتي به بار نياورد اما آقازماني حتي يك روز بعد از بازي از درد اين برخورد ظاهرا جزيي احساس ناراحتي مي كرد. جالب اينكه آقازماني در ديدار رفت فينال جام حذفي پارسال هم در تبريز با اصابت سنگ به پايش مصدوم شده بود.

اتفاق ديگر در زمان خروج اتوبوس پرسپوليس از ورزشگاه و مسير پر پيچ و خم و كوهستاني ورزشگاه رخ داد . جايي كه ازدحام هواداران تراكتور سازي در اطراف اتوبوس پرسپوليس و تكان هايي كه به اتوبوس وارد مي شد بازيكنان پرسپوليس را با وحشت سقوط اتوبوس به دره مواجه كرد .

همچنين در فرودگاه تبريز برخي باز يكنان براي فرار از دشنام هاي روی ديگر گرمكن هاي ورزشي خود كه سفيد رنگ است را به تن كردند تا شناخته نشوند وبه راحتي از مقابل ازدحام جمعيت عبور كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)