جمعه 18 بهمن(12:04) 

مرجع خبری پرسپولیس : مراسم تشييع پيکر صفر ايرانپاک مهاجم سابق تيم ملي و پرسپوليس صبح جمعه از مقابل ورزشگاه شهيد شيرودي برگزار شد

مراسم تشييع پيکر مهاجم سابق تيم ملي و پرسپوليس در حالي که اکثر بزرگان و پيشکسوتان فوتبال کشور در آن حضور داشتند در مقابل ورزشگاه شهيد شيرودي برگزار شد.
اين مراسم با تلاوت قرآن و خواندن بخشي از زندگينامه صفر ايرانپاک آغاز شد و در ادامه حاضران با بر دوش نهادن جنازه اين ورزشکار پيشکسوت، يک دور اطراف زمين شماره يک فوتبال ورزشگاه شيرودي حرکت کرده و نهايتا جنازه مرحوم ايرانپاک در مقابل در ورزشگاه به آمبولانس منتقل شد تا ساعت 17 بعد از ظهر امروز از طريق پرواز مستقيم به اهواز فرستاده شود.
*
مراسم تشييع پيکر مرحوم ايرانپاک به دليل آداب و رسوم مردم اهواز، روز يکشنبه به خاک سپرده مي شود.
*
در اين مراسم بسياري از بزرگان فوتبال از جمله امير عابديني، ناصر حجازي، علي پروين، حبيب کاشاني، حميد استيلي، محمود خوردبين، امير قلعه نوعي،‌ محمد دادکان، علي کفاشيان، محمد نبي، همايون بهزادي، حسين کلاني، جلال طالبي، حسين فرکي، يحي گل محمدي، وحيد قليچ، عباس انصاري فرد، حميد درخشان و ديگر پيشکسوتان فوتبال حضور داشتند.

* حضور هوادارن دو تيم آبي و قرمز پايتخت و صحبت و درد دل آنها با مربيان و مسئولان دو تيم از نکات جالب توجه اين مراسم بود.
*
خوش و بش و گفت و گوي صميمي امير قلعه نوعي با حبيب کاشاني و حميد استيلي قبل از آغاز مراسم نيز جالب توجه بود. کاشاني و قلعه نوعي درخصوص وضيعت تيم استقلال با هم گفت و گو کردند. کاشاني حتي سراغ رينالدو،‌ بازيکن پرويي تيم استقلال را نيز از قلعه نوعي گرفت و سرمربي استقلال نيز توانايي هاي اين بازيکن را به کاشاني يادآور شد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)