پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در مرحله اول جام حذفی برابر قشقایی شیراز شکست خورد تا یک شگفتی بزرگ را در فصل جدید رقم بزند.

شکست پرسپولیس مقابل این تیم شایسته شیرازی از آنجایی قابل نقد است که حریف آبرومند و دسته دومی سرخپوشان کوچکترین نمایشی از ضدفوتبال و توسل به روش های غیراخلاقی برای برد نداشت و با فوتبالی سزاوارانه و جذاب موفق به برتری در ضربات پنالتی شد.

ترکیب متحول شده پرسپولیس بارها و بارها راه را برای حرکات تیم با انگیزه شیرازی باز گذاشت و با اشتباهات متعدد و ناهماهنگی در تمام خطوط اولین جام فصل را از هواداران دریغ کرد.

پرسپولیسی ها که هم قسم شده بودند پس از فوت هادی نوروزی یک جام به او و پسرش هدیه کنند در سالروز درگذشت او از پس تیم دسته دومی که با احتساب لیگ برتر دسته سومی به حساب می  آید برنیامدند و در یکی از معدود دفعات تاریخ خود از بین 64 تیم ابتدایی جام حذفی یعنی مرحله یک سی و دوم نهایی کنار رفتند.

پرسپولیس امروز با ترکیب اولیه  رادوشویچ، ماهینی، ربیع‌خواه،  محرمی، آرام‌طبع، کامیابی‌نیا؛ نوراللهی، عالیشاه، مسلمان، پریاموف و علی علیپور به میدان آمد.

در ترکیب امروز پرسپولیس 6 بازیکن از خریدهای جدید تیم به میدان رفتند و به وضوح عملکرد ضعیف این تیم در نقل و انتقالات را به رخ کل کشور کشیدند.

زمانی که در فصل نقل و انتقالات بارها و بارها قلم زده شد و گزارش های تلویزیونی ساخته شد و انتقادهای دلسوزانه از خریدهای عجیب و بی پشتوانه پرسپولیس مطرح شد مدیریت این باشگاه و حامیان متعصبش چشم خود را روی همه چیز بستند و منتقدان را به دشمنی و حاشیه سازی متهم کردند و حالا نتیجه آن را مشاهده می کنند.

در لیگ برتر که ملی پوشان حاضر هستند هم از میان بازیکنان جدید سیدجلال حسینی بازیکن سابق خود پرسپولیس بوده که با هزار خواهش و تمنا و استشهاد محلی راضی به بازگشت او شدند و تنها علیرضا بیرانوند از میان نفرات جدید عمکرد موثری داشته است. حتی آنجا هم عملکرد ضعیف در بستن قرارداد محکم و غیرقابل فسخ با مهدی طارمی و رامین رضاییان باعث شد پرسپولیس سه هفته اول آقای گلش را در اختیار نداشته باشد و مدافع راست ملی پوشش را به دلیل تمرین نکردن 7 هفته بازی ندهد.

گفتن از خریدهای خارجی که دیگر به مثنوی هفتاد من تبدیل شده و کار به جایی رسیده که تیم در لیگ برتر باید به انصاری که دفاع چپ تخصصی است در دفاع میانی بازی بدهد و در جام حذفی حسین ماهینی دفاع راست و ربیع خواه هافبک دفاعی و دفاع چپ در این نقطه بازی می کنند و همچنان خبری از سوگلی های اوکراینی و کروات خط دفاع نیست!

پرسپولیس می توانست بازی خود را عقب بیندازد و با ملی پوشانش در جام حذفی به میدان برود تا شاید با حضور این چهره ها نتیجه دیگری بگیرد اما کیست که باور نداشته باشد تیم دوم و سوم پرسپولیس هم باید از پس یک حریف دسته دومی بربیایند چه برسد به یک ترکیب تقریبا کامل از نفرات اصلی.

حضور پرسپولیس در جام حذفی و بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی توفیقی اجباری شد تا این تیم مجبور شود به همه چهره های جدید خود میدان بدهد تا مشخص شود این تیم که فصل قبل با 50 گل زده و 34 گل خورده نایب قهرمان شد، چه شکست بزرگی در نقل و انتقالات امسال خورده است.

*اختصاصی / پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)