مرجع خبری پرسپولیس : تیم الاتحاد اولین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از مسابقات فوتبال جام ولیعهد عربستان حذف شد.

 

در حالیکه تنها 10 روز به آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، تیم الاتحاد در مرحله یک چهارم نهایی جام ولیعهد عربستان برابر الاتفاق و در وقت اضافه با نتیجه 3 بریک بازنده شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این دیدار که پنجشنبه شب برگزار شد، تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه تساوی یک بریک انجامید اما در وقت‌های اضافه الاتفاق دو گل دیگر زد و برنده از زمین بیرون آمد.

برای تیم الاتفاق در این بازی خانگی که در ورزشگاه محمد بن فهد برگزار شد، یوسف السالم (19)، سباستین تگالی (93) و احمد المبارک (111) گلزنی کردند و صالح الصقری در دقیقه 56 تنها گل تیم الاتحاد را به ثمر رساند.

تیم الاتحاد عربستان در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات همگروه است.

النصر حریف استقلال در گروه B لیگ قهرمانان آسیا نیز پنجشنبه شب با پیروزی 2 بر یک برابر الریاض به مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد عربستان رفت. برای النصر در این بازی خارج از خانه عبدالرحمان القحطانی (7) و سعود حمد (57) گلزنی کردند و حسین معاذ در دقیقه 86 تنها گل تیم الریاض را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر دو تیم استقلال ایران و النصر عربستان، تیم‌های برنده پلی آف غرب آسیا (السد قطر یا دمپو هند) و پاختاکور ازبکستان نیز حضور دارند.

به این ترتیب الاتفاق در مرحله نیمه نهایی با الوحده روبه‌رو می شود و النصر به مصاف الهلال می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)