مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود برای بازی با تراکتورسازی را از  دوشنبه تحت نظر مصطفی دنیزلی آغاز کردند.

 

در تمرین دوشنبه که درهای آن به روی نمایندگان رسانه ها باز بود، حضور علی پروین بر روی نیمکت جلب توجه می کرد. او لحظاتی پس از شروع تمرین در حالی در ورزشگاه حاضر شد که قبل از او ادموند بزیک مهاجم سابق و محبوب پرسپولیس همراه با هاکوپیان بازیکن سابق آرارات از ابتدا در محل تمرین حاضر شد.

 

 

تمرین با گرم کردن بازیکنان زیر نظر محسن عاشوری آغاز شد. سپس دنیزلی برنامه های استقامتی و سرعتی را در دستور کار بازیکنانش قرار داد. مرحله بعدی، تمرین پنج به دو بود و در پایان، بازی فوتبال در نصف زمین در دستور کار قرار گرفت.

 

در تمرین این روز، علی کریمی، شیث رضایی، مهرداد اولادی، جواد کاظمیان و مازیار زارع همراه تیم تمرین نکردند. کریمی به صورت اختصاصی تمرینات کششی داشت و دور زمین دوید. زارع بعد از فیزیوتراپی در سالن به کار با وزنه پرداخت. اولادی و شیث که درمان های خود را دنبال می کنند هم کنار زمین ناظر تمرینات همبازیان خود بودند و کاظمیان هم اواسط تمرین با جواب MRI از مچ دست خود به محل تمرین رسید و نزد کادر پزشکی رفت.

 

در این تمرین، حمیدرضا علی عسگری هم بدون هیچ مشکلی همپای دیگر سرخپوشان برنامه ها را دنبال کرد. از نکات جالب توجه تمرین امروز حضور شبکه الجزیره اسپورت بود که در جریان آن با زاید درباره تهیه مستندی از زندگی او صحبت کردند.

 

در پایان تمرین علی پروین و مصطفی دنیزلی در اتاق سرمربی، جلسه ای با یکدیگر داشتند. گفتنی است؛ سرخپوشان سه شنبه از ساعت 10:30 پشت درهای بسته تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)