مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از پيوستن يک مدافع لبناني به اين تيم خبر داد.

خليل صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار کرد: قرارداد اين بازيکن مدافع تقريبا قطعي شده است و اين هفته براي ثبت قرارداد به آبادان مي‌آيد. او در ترکيب تيم‌ ملي لبنان برابر ايران نيز حضور داشت.

او در ادامه درباره بازي عصر يکشنبه با ملوان گفت: براي بقاي تيم در ليگ برتر بايد از تمام بازي‌هاي خانگي امتياز بگيريم. البته ملوان تيم خوبي است و جايگاهش نيز در جدول مشخص است ولي چاره‌اي جز اين‌که از تمام بازي‌هاي خانگي امتياز کامل را به دست آوريم، نداريم. بازيکنان تمرين‌هاي منظمي را براي اين ديدار پشت سر گذاشته‌اند و از آمادگي بسيار خوبي نيز برخوردار هستند. با آن که براي ملوان و احمدزاده، سرمربي اين تيم احترام بسياري قايل هستم ولي چاره‌اي جز شکست اين تيم نداريم.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان همچنين گفت: براي اين ديدار بازيکن مصدوم نداريم اما خالقي‌فر به دليل سه کارته بودن ما را در اين ديدار همراهي نمي‌کند.

صالحي خاطرنشان‌ کرد: بازي به بازي نيروهاي جديدي را که جذب کرده‌ايم، در ترکيب تيم قرار مي‌گيرند. در ديدار برابر پرسپوليس کياني و کعبي به ميدان رفتند که عملکرد بسيار خوبي نيز داشتند. بعد از دو پيروزي که در جام‌ حذفي به دست آورديم، روحيه بازيکنان‌مان تغيير کرده و به نظرم اين بردها، روحيه گلزني و پيروزي را در تيم زنده کرده است. ديدار مقابل پرسپوليس و کسب تساوي که نتيجه‌اي خوب و باارزش بود، نشان داد که بازيکنان‌مان انگيزه لازم را دارند و مي‌توانند در حالي که بازي را واگذار کرده‌اند، نتيجه را برگردانند. اکنون تيم‌مان از دقيقه 70 به بعد هم مي‌تواند نتيجه بگيرد و با آن که در بازي‌هاي گذشته از اين دقيقه به بعد مسابقه را واگذار مي‌کرديم، اکنون نتيجه‌گيري ما در اين دقايق خوب شده است و اين نشان‌دهنده آمادگي بازيکنان و توان آنها است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)