مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی من در دربی ۷۳ بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس است.

 

علیرضا حقیقی درباره دربی ۷۳ اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم اما قبول ندارم که ما از پیش بازنده هستیم چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مصدوم و محرومان زیادی داریم اما با همین پتانسیل می‌توانیم استقلال را که تیم قابل احترامی است را شکست دهیم.

درست است شرایط روحی و روانی آنها بسیار خوب است اما ما هم دوست نداریم جام حذفی را از دست بدهیم.

حقیقی ادامه داد: طبق وظیفه‌ای که در هر بازی دارم سعی می‌کنم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم. از مهاجمان فرصت‌طلب استقلال شناخت خوبی دارم و به همه آنها احترام می‌گذارم.

حقیقی در خصوص حضور معمارزاده در تمرینات پرسپولیس گفت: در چند وقت اخیر فشار زیادی روی من بود و با تمام وجود به این تیم کمک کردم و خیلی خوشحال شدم که معمارزاده به پرسپولیس بازگشت. این که چه اتفاقی افتاده و چرا معمارزاده از ما جدا شد به من مربوط نمی‌شود. من همیشه عادت دارم کار خودم را با قدرت دنبال کنم و هر وقت کادر فنی به من اعتماد کرد از دروازه پرسپولیس با تمام توانم دفاع کنم.

وی در پایان یادآور شد: هواداران در این راه سخت باید ما را حمایت کنند. داشته‌های پرسپولیس همین است و باید با همین وضعیت مقابل استقلال قرار بگیریم. آنها تیم خوبی هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و همیشه نشان داده‌ایم که تیمی مدعی بوده‌ایم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)