مرجع خبری پرسپولیس: علیرضا حقیقی بی گمان یکی از مردان انگشت نمای دیدار با صنعت نفت آبادان بود. او چندین بار موقعیت آبادانی ها را مهار کرد تا مرد کلیدی دایی در این مسابقه باشد.

 

علیرضا حقیقی در گفت و گو با “پرسپولیس” می گوید که هنوز کسی چهره واقعی او را ندیده و می تواند خیلی بهتر از بازی با نفت در دروازه پرسپولیس بدرخشد.

 

علیرضا حقیقی در این خصوص می گوید: «خدا را شکر که از این بازی سخت و حساس 3 امتیاز را گرفتیم. شاید باورتان نشود اما گرمای هوا به حدی بود که من درون دروازه کلافه شده بودم، وای به حال بقیه بچه ها»

 

وی افزود: «بازیکنان پرسپولیس باید در آن گرما و هوای شرجی بالا، می دویدند و می جنگیدند»

 

از حقیقی در مورد عملکرد چشم نوازی که در این مسابقه ارائه داد می پرسیم و او می گوید: «هنوز به آن شرایطی که مد نظر دارم نزدیک نشده ام»

 

وی ادامه می دهد: «به معنای دیگر هنوز هواداران پرسپولیس، حقیقی واقعی را ندیده اند، به لطف خدا و اعتماد کادرفنی تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در این فصل بازی های ماندگاری را برای هواداران پرسپولیس به یادگار بگذارم»

 

دروازه بان جوان پرسپولیس در پایان در خصوص بازوبند کاپیتانی خاطرنشان می کند: «به هر حال در غیاب آقا کریم و شیث من بازوبند را به دست می بندم و تمام تلاشم را می کنم که از این وظیفه سنگین سربلند بیرون بیایم»

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)